حضور مردم در انتخابات منافع ملی کشور را تامین خواهد کرد
حضور مردم در انتخابات منافع ملی کشور را تامین خواهد کرد

وزیر کشور گفت: یقیناً حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند موجب تقویت پایه های اقتدار و تامین منافع ملی کشور خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پایان نشست مشترک دست اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه ها در جمع خبرنگاران گفت: از […]

وزیر کشور گفت: یقیناً حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند موجب تقویت پایه های اقتدار و تامین منافع ملی کشور خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پایان نشست مشترک دست اندرکاران انتخابات و مدیران رسانه ها در جمع خبرنگاران گفت: از مردم عزیز دعوت می کنیم با همان شکوه، صلابت و عظمتی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند در انتخابات هفتم اسفند نیز شرکت کنند و یقیناً این حضور تامین کننده منافع ملی کشور خواهد بود.
وزیر کشور گفت: با اعلام اسامی افراد تائید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان امکان رقابت انتخابات در تمامی حوزه ها وجود دارد اما اینکه داوطلبان مورد حمایت جناحهای مختلف هم وزن هستند، در برخی حوزه ها متفاوت است.
دکتر رحمانی فضلی افزود: گروههای مختلف باید گفتمانی را پیش ببرند که خواست و مطالبه مردم است و آن کسی که این گفتمان را حاکم کند قطعاً برنده انتخابات خواهد بود.
وزیر کشور گفت: تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اهمیت حضور گسترده و پرشکوه مردم در انتخابات و توصیه های رئیس جمهور محترم و مراجع عالیقدر تقلید و انگیزه بالای مردم برای مشارکت در این عرصه مهم سیاسی، انتخابات پرشوری را رقم خواهد زد./الف