حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد
حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد

به گزارش قلم پرس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: اگرچه به واسطه بزرگداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و شهدای آن قیام به مقام شامخ آنان ارج نهاده می‌شود اما از این شهیدان مظلوم حتی مزاری هم به یادگار نمانده است. وی در ادامه به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز  […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی اظهار داشت: اگرچه به واسطه بزرگداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و شهدای آن قیام به مقام شامخ آنان ارج نهاده می‌شود اما از این شهیدان مظلوم حتی مزاری هم به یادگار نمانده است.

وی در ادامه به نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نیز  اشاره کرد و ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با درایت و آینده‌نگری خود تحولی بزرگ در ملت ایران ایجاد کرد تا جایی که روح قدسی و الهی به جوانانی دمیده شد که حتی بعضی از آنها نه به مسجد می‌رفتند و نه نماز می‌خواندند.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: نقش امام راحل و روحانیت که این تحول انقلابی و اجتماعی را در جوانان ایجاد کرد، نباید در جامعه خاموش شود به ویژه آنکه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی نیز با هدایت‌های ایشان، سیل عظیم جوانان مشتاق به جبهه‌ها اعزام شد.

پورمحمدی گفت: این انقلاب ارزان به دست نیامده و این همه شهید تقدیم انقلاب و اسلام شده است و در این راه علما و روحانیون بسیاری در سیاه‌چاله‌های طاغوت جان خود را از دست داده‌اند؛ بر همین اساس ما باید این نعمتی که به برکت خون شهدا و در سایه عنایت‌ الهی به ما ارزانی شده است را قدر بدانیم و از آن صیانت کنیم.

امام جمعه مراغه با تاکید بر ادامه راه شهدا توسط طلاب و روحانیون بیان کرد: برای حفظ این نعمت‌ها ما باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و هم در درس خواندن و هم در طلبگی سستی و تنبلی نکنیم.

وی یادآور شد: عالم بودن به این معنی نیست که انسان به مسائل روز و دینی خود بی‌تفاوت باشد بلکه باید از این حکومت اسلامی حمایت کنیم به ویژه آنکه دشمن تلاش می‌کند که این حکومت اسلامی را چه با راه‌انداختن جنگ تحمیلی و چه شیوه‌های مختلفی چون جنگ رسانه‌ای تضعیف کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نظام استکباری و دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب با این همه هجمه در فضای مجازی به کشور ما فشار می‌آورد تا این انقلاب را ناکارآمد و بی‌اثر جلوه دهد اما بسیاری از نقشه‌های شوم آنان در سایه حضور مردم در انتخابات برطرف و نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ضریب امنیت کشور را بالا می‌برد، متذکر شد: مشارکت بالای آحاد مردم در این انتخابات مسئله مهمی است و در کنار آن انتخاب اصلح نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام۶۰۰۰۷/س