حضور رییسی و فتاح در انتخابات هنوز قطعی نشده است
حضور رییسی و فتاح در انتخابات هنوز قطعی نشده است

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه هنوزحجت‌الاسلام رئیسی تعیین تکلیفی برای حضور در عرصه انتخابات نداشته است، گفت: معلوم نیست که در مجمع دوم، جبهه مردمی برنامه خود را اعلام کند. لذا تاکنون اظهارنظری برای حضور نداشته‌است و همچنین مشخص نیست که آیا تمایل به ورود به عرصه انتخابات دارند یا خیر. پرویز […]

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه هنوزحجت‌الاسلام رئیسی تعیین تکلیفی برای حضور در عرصه انتخابات نداشته است، گفت: معلوم نیست که در مجمع دوم، جبهه مردمی برنامه خود را اعلام کند. لذا تاکنون اظهارنظری برای حضور نداشته‌است و همچنین مشخص نیست که آیا تمایل به ورود به عرصه انتخابات دارند یا خیر.

پرویز سروری، درباره اینکه کدام یک از نامزدهای مورد نظر جبهه مردمی برنامه‌های خود را به شورای مرکزی ارائه کرده‌اند، عنوان کرد: قرار نبود تاکنون کسی برنامه‌ای به جمنا ارائه کند بلکه مقرر است در مجمع عمومی دوم که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، هر کدام از کاندیداها برنامه خود را طبق زمان مشخص شده ارائه کنند.

او افزود: از ۱۰ نفری که در این مجمع معرفی می‌شوند، ۵ نفر به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و طبق فرآیند مشخص تکلیف ادامه کار مشخص می‌شود اما تاکنون کسی برنامه‌ای اعلام نکرده است.

عضو جبهه مردمی درباره اینکه آیا رییسی برنامه انتخاباتی خود را به جبهه مردمی اعلام کرده است، تاکید کرد: تاکنون که اطلاع دارم هنوز حجت‌الاسلام رییسی تعیین تکلیف برای حضور در عرصه انتخابات نداشتند و معلوم نیست که در مجمع دوم جبهه مردمی برنامه خود را اعلام کند. لذا تاکنون اظهارنظری برای حضور  نداشته‌است و همچنین مشخص نیست که آیا تمایل به ورود در عرصه انتخابات دارد یا خیر.

سروری با اشاره به کمپین‌های دعوت از رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کمپین‌های مختلفی به وجود آمده و از ایشان تقاضا شده است در انتخابات شرکت کنند اما نظر مشخصی در این باره از سوی ایشان اعلام نشده است.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: با ۱۰ نامزد جبهه مردمی که مطرح هستند و حائز اکثریت آراء از سوی اعضا شدند، ارتباط برقرار شده و تلاش کردیم تا همه ۱۰ نفر برنامه خود را در مجمع عمومی دوم اعلام کنند که در نهایت درباره ۵ نفر تصمیم‌گیری شود و اعضای مجمع برنامه‌‌های نامزدها را استماع می‌کنند و مبتنی بر برنامه و رویکردهایی که نامزدهای مطرح دارند رای خود را اعلام خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: اسامی ۱۰ نامزد مورد نظر جبهه مردمی از سوی روابط عمومی جمنا اعلام می‌شود.

او با اشاره به بحث حضور پرویز فتاح در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: تاکنون به صورت رسمی و روشن آقای فتاح اعلام حضور نکرده‌اند اما در بین ۱۰ نفر جبهه مردمی قرار دارند و البته مشخص نیست که در مجمع عمومی دوم حضور داشته باشد.

سروری تاکید کرد: به طور طبیعی از ۱۰ نفری که در لیست جمنا قرار دارند اگر افرادی عدم حضور خود را اعلام کنند، نفرات بعدی جایگزین آنها می‌شوند.