حضور در انتخابات یک امر خیر و شرکت در مقدرات کشور است‌‌
حضور در انتخابات یک امر خیر و شرکت در مقدرات کشور است‌‌

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت در انتخابات یک امر خیر بوده که می‌توان آن را شرکت در مقدرات کشور نامید تا زمینه‌های مردم‌سالاری دینی تحقق یابد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز با حضور در حوزه اخذ رای شماره ۹۸ مستقر در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت در انتخابات یک امر خیر بوده که می‌توان آن را شرکت در مقدرات کشور نامید تا زمینه‌های مردم‌سالاری دینی تحقق یابد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری صبح امروز با حضور در حوزه اخذ رای شماره ۹۸ مستقر در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، همزمان با دیگر مردم نام کاندیداهای منتخب خود را در مجلس بر برگه رای ثبت کرده و تعرفه خود را به صندوق اخذ رای انداخت.

وی پس از رای دادن، ضمن خسته نباشید به تمام عوامل و دست‌‌اندرکاران شعبه اخذ رای، از حضور پرشور مردم در نخستین ساعات اخذ رای تقدیر کرد.

 امام جمعه تبریز گفت: مردم ایران با آگاهی و فهم بالای خود و بنا به فرموده‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، وظیفه خود می‌دانند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم هر چه زودتر به شعب اخذ رای مراجعه کرده و در این آزمون عملی شرکت کنند تا از این آزمون سربلند و پیروز بیرون بیایند.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری نسبت به حضور پرشکوه و حداکثری مردم افزود: مردم باید ثابت کنند وفادار به نظام و آرمان‌های مقدس آن هستند و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و یاوه‌گویی‌های آن دهند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور پرشور مردم در مسجد انگجی یادآور شد: طبق گزارش‌هایی که دریافت کرده‌ام در سایر شعبات نیز مردم در ساعات اولیه برای رای دادن مراجعه کرده و به ندای رهبری لبیک گفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک امر خیر بوده که می‌توان آن را شرکت در مقدرات کشور نامید تا زمینه‌های مردم‌سالاری دینی تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آگاهی دلیل حضور مردم پای صندوق‌های رای است، گفت: مردم هیچ‌گاه استقلالی که با تلاش و دادن خون شهدا به دست آورده‌اند را از دست نخواهند داد.