حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه عزت و اعتلای نظام است
حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه عزت و اعتلای نظام است

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس دادگستری استان زنجان در دیدار با حجت الاسلام منصوری امام جمعه آببر از نگاه حمایتی ائمه جمعه استان به تشکیلات قضایی و همراهی و همکاری با مجموعه در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه تشکر کرد. وی با بیان اینکه دفاتر ائمه جمعه استان پایگاه معنوی و محل و […]

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس دادگستری استان زنجان در دیدار با حجت الاسلام منصوری امام جمعه آببر از نگاه حمایتی ائمه جمعه استان به تشکیلات قضایی و همراهی و همکاری با مجموعه در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه دفاتر ائمه جمعه استان پایگاه معنوی و محل و ملجأ مردم می‌باشد گفت:تعامل و همکاری دستگاه قضایی با ائمه جمعه بویژه در اصلاح ذات البین و صلح و سازش افراد بسیار موثر است.

صادقی نیارکی بیان داشت: دستگاه قضایی از نظرات و دلسوزی‌های صاحبان منبر و علما و ریش سفیدان برای مصالحه و سازش در پرونده‌ها استقبال می‌کند.

وی اظهار کرد: توجه به مقوله پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی مورد اهتمام جدی است و با این کار می‌توان ازتشکیل و ورود تعداد زیادی از پرونده‌ها به محاکم جلوگیری کرد.

صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد قرار داریم گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری مایه عزت و اعتلای نظام و یأس دشمنان خواهد شد و این مردم در گذشته نشان دادند که قدر شناس نظام مقدس جمهوری هستند و وقتی پای عزت نظام و کشور در میان باشد با قدرت و بصیرت در صحنه حضور دارند.

در این دیدار امام جمعه آببر ضمن تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان و هیئت همراه و اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی گفت:توجه با اصلاح ذات البین و سازش در پرونده‌ها بویژه پرونده‌های خانواده مورد توجه قرار گیرد و ما هم مانند گذشته آمادگی خود را برای مشاوره و میانجیگری در این خصوص اعلام میکنیم چرا که همه باید برای ایجاد صلح و سازش باید تلاش کنند.

انتهای پیام/