حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند
حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند

خبرگزاری میزان – محمدرضا اکبری زاده، رییس کانون بسیج حقوق دانان شهید بهشتی دادگستری کرمان بیان داشت: فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد، به لحاظ حفظ اقتدار کشور و تامین امنیت کشور و بازدارندگی، نیاز به حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌باشد، و باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات همه تلاش نمایند. […]

خبرگزاری میزان – محمدرضا اکبری زاده، رییس کانون بسیج حقوق دانان شهید بهشتی دادگستری کرمان بیان داشت: فارغ از اینکه چه کسی رای می‌آورد، به لحاظ حفظ اقتدار کشور و تامین امنیت کشور و بازدارندگی، نیاز به حضور مردم پای صندوق‌های رای می‌باشد، و باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات همه تلاش نمایند.

رییس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مطلب که جایگاه رسانه در افکار عمومی و تنظیم روابط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قابل انکار نیست، گفت: بحث رسانه و فعالین آن یک امر مهمی است و برای رسیدن به هدف‌هایی که هر مجموعه دنبال می‌کند، در استفاده از این ابزار نباید غافل بود.

اکبری زاده با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی، رسانه و فضای مجازی بهترین ابراز برای ارتباط با مردم است، اظهارداشت: درست است در کشور مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … هست ولی حضور حداکثری در انتخابات برای امنیت و عزت کشور است، اگر وطنمان را دوست داریم و علاقه مندیم که سربلند بشود باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

رییس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان با اشاره به این مطلب که شهادت ۸۵ دختر در مدرسه سیدالشهداء کابل محصول حضور آمریکا است، عنوان کرد: آمریکا با ایجاد چندین پایگاه نظامی در افغانستان به دنبال آن بود که به کشور ما آسیب بزند، اما ما رای می‌دهیم تا امنیت خودمان را تضمین کنیم، رای می‌دهیم تا استقلال خودمان را بخریم، رای می‌دهیم تا آبروی جمهوری اسلامی را بخریم، و رای می‌دهیم تا بازدارندگی داشته باشیم.

اکبری زاده اظهار داشت: تلاش و کوشش اهل رسانه باید جهت حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات باشد؛ زیرا مردم مختار هستند که به هر فردی که وی را اصلح می‌دانند رای دهند ولیکن موضوع مهم در این زمینه، حضور حداکثری است.

اکبری زاده گفت: وظیفه ما دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهداء است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، در آینده باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/