حاشیه ای داغ تر از متن جلسه/ حضور اهالی مسکن مهر شهر سهند در نشست خبری/ مشکلات واحدهای مسکونی مهر مربوط به پیمانکار
حاشیه ای داغ تر از متن جلسه/ حضور اهالی مسکن مهر شهر سهند در نشست خبری/ مشکلات واحدهای مسکونی مهر مربوط به پیمانکار

برخی از اعضای مسکن مهر شهر جدید سهند که به موضوع عدم رسیدگی و تحویل مناسب واحدهای مسکونی و وضعیت امنیت این واحدها توسط پیمانکار معترض بودند با توجه به حضور در محوطه شرکت به پیشنهاد  اصحاب رسانه در نشست خبری مدیرعامل حاضر شده و حرف های خود را با مدیرعامل و اصحاب رسانه در […]

برخی از اعضای مسکن مهر شهر جدید سهند که به موضوع عدم رسیدگی و تحویل مناسب واحدهای مسکونی و وضعیت امنیت این واحدها توسط پیمانکار معترض بودند با توجه به حضور در محوطه شرکت به پیشنهاد  اصحاب رسانه در نشست خبری مدیرعامل حاضر شده و حرف های خود را با مدیرعامل و اصحاب رسانه در میان گذاشتند

به گزارش قلم پرس، در حاشیه نشست خبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با توجه به سر و صدای اعتراض چند نفر از اهالی شهر سهند به  پیشنهاد خبرنگاران نمایندگان اهالی معترض به جمع اصحب رسانه دعوت شدند، در طی این نشست اهالی بخش از مسکن مهر در فازهای ۳ و ۴ مربوط به واحدهای غدیر مخصوصا غدیر ۱۷ نسبت به وضعیت نامناسب ساختمان ها و محوطه و امنیت مجتمع های مسکن مهر اعتراض داشتند.

با توجه به این موضوع مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: زمان ورود شهر سهند را با ۵۸ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم، از بین ۳۵ هزار مسکن مهر تنها در مورد ۳ هزار واحد مشکل‌داریم که برخی از آن‌ها تحویل داده‌شده و عمد واحدهای مسکن مهر مشکل‌دار مربوط به یک پیمانکار بخش خصوصی خاص است .

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر دولتی نبوده و از هزینه‌های آن طریق منابع بانکی و خود مردم تأمین می‌شود اما مشکلات مسکن مهر دولتی شده است.

مصطفوی بیان کرد: در مورد مشکلات واحدهای مسکونی مهر شهر جدید سهند علی‌الخصوص بخش غدیر ۱۷ مشکلات مربوط به پیمانکار بوده و فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، با گلایه از شرکت پیمانکار فاز سوم و چهارم گفت: این شرکت مشکل‌ساز بوده و هر زمان صورت‌جلسه تعیین می‌کنم ولی این آقایان باکمال بی‌خیالی نزد دادستان و سایر مسوولان می‌گویند مشکلی نیست هزینه صورت‌جلسه‌ را پرداخت می‌کنیم.

وی بازدید هایی از واحدهای مسکن مهر انجام داده ایم و به مشکلات به خوبی واقف هستیم، ادامه داد: از همه اهالی این فازها خواهشمندیم سه ماه به ما فرصت دهند چراکه تمام مشکلات این فازها احصاء شده و چک‌لیستی از مشکلات گردآوری‌شده است و امیدواریم با حل مشکلات سهند، جشن پایان پروژه مسکن مهر را اعلام کنیم.

مصطفوی توضیح داد: با پیمانکاران متخلف برخورد شده و افرادی که زمین خریده ولی هیچ ساخت و سازی انجام ندادند، اخطار دریافت می‌کنند.