جولان قاتل نامرئی در آذربایجان/ قاتل نامرئی مرد بنابی را در حمام کشت
جولان قاتل نامرئی در آذربایجان/ قاتل نامرئی مرد بنابی را در حمام کشت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مرد ۵۴ ساله به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن حاصل از اشتعال آبگرمکن، جان خود را از دست داد. حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن و به دنبال اعلام […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: مرد ۵۴ ساله به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن حاصل از اشتعال آبگرمکن، جان خود را از دست داد.

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن و به دنبال اعلام گزارش کاهش هوشیاری مرد ۵۴ ساله در شهر بناب، پایگاه اورژانس ۱۱۵ به منزل مسکونی اعزام شد.

وی افزود: با بررسی تکنسین‌های اعزامی و رسیدگی به وضعیت این مرد که در داخل حمام افتاده بود، از نبود علائم حیاتی که به دنبال مسمومیت با مونوکسید کربن روی داده بود، خبر دادند و اقدامات احیائی را برای نجات بیمار آغاز کرده و به بیمارستان انتقال دادند.

حسینقلی‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه زمان مسمومیت نامشخص بود، اقدامات احیائی تکنسین‌های اورژانس و بیمارستان نیز مثمرثمر نبود.

وی ادامه داد: محیط‌های بسته‌ای همچون حمام خیلی زود افراد را به سمت کاهش هوشیاری و مرگ می‌برد و باید مراقب بود که گاز مونوکسیدکربن وارد حمام نشود.