جهانگیری: وزارت کشور، از مدت ها پیش آماده برگزاری انتخابات شده است
جهانگیری: وزارت کشور، از مدت ها پیش آماده برگزاری انتخابات شده است

معاون اول رئیس جمهوری عصر پنجشنبه به ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور رفت تا در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، «اسحاق جهانگیری» را در این بازدید «عبدالرضا فضلی رحمانی» وزیر کشور، «محمد حسین مقیمی» رئیس […]

معاون اول رئیس جمهوری عصر پنجشنبه به ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور رفت تا در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، «اسحاق جهانگیری» را در این بازدید «عبدالرضا فضلی رحمانی» وزیر کشور، «محمد حسین مقیمی» رئیس ستاد انتخابات کشور و جمعی از مسئولان این وزارتخانه همراهی کردند.
وی در این بازدید در جریان آخرین وضعیت، امکانات و تمهیداتی وزارت کشور برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
معاون اول رئیس جمهوری پس از این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه – فردا – ترکیب جدید دو رکن اصلی تصمیم گیر کشور مشخص می شود.
وی گفت: وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها از مدت ها پیش آماده برگزاری انتخابات فردا – هفتم اسفند ماه – هستند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران و سایر شهرها و روستاهای کشور فردا – جمعه – برگزار می شود.