جمع آوری سازمان‌های نظامی، سخنی عاقلانه نیست
جمع آوری سازمان‌های نظامی، سخنی عاقلانه نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سخنان برخی اشخاص مبنی بر جمع آوری سازمان‌های نظامی، سخنی عاقلانه نیست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در آیین رژه نیروهای مسلح استان در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: سخنان برخی اشخاص مبنی بر جمع آوری سازمان‌های نظامی، سخنی عاقلانه نیست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در آیین رژه نیروهای مسلح استان در اولین روز از هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس امت سلحشور ایران اسلامی به مثابه یکی از حساس‌ترین دوره‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی بر تارک حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور، آیات قرآن کریم در مورد دفاع از کیان امت اسلامی را تفسیر عملی کردند، عنوان کرد: رژیم بعثی عراق، فتح یک هفته‌ای تهران را در ذهن خود می پروراند ولی در چنین شرایطی امام خمینی(ره) به خروش آمدند و ندای ملکوتی آن رهبر کبیر و مرشد عظیم، فرمان دفاع و مقابله با دشمن را صادر کرد.

وی در همین راستا اظهار کرد: در خلق حماسه عظیم دفاع مقدس، تمامی اقشار مختلف کشور اعم از نظامی و غیرنظامی مشارکت داشتند و تهاجمات مختلفی را علیه رژیم منحوس صدام حسین آغاز کرده و با هواپیماها و هلی کوپترهای بمب افکن و موشک انداز، تأسیسات کشور عراق را آماج حملات کوبنده خود قرار دارند .

به گفته نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، در هشت سال جنگ تحمیلی، حتی یک وجب از خاک پاک جمهوری اسلامی در اختیار رژیم بعث عراق باقی نماند.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آتی انقلاب اسلامی گفت: جوانان باید بدانند که چه فداکاری هایی در تاریخ ایران اسلامی انجام شده است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نظامی اظهار کرد: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، جمع آوری سازمان های نظامی، سخن اشتباهی است و هیچ عاقلی به هیچ بهانه‌ای، نیروهای نظامی خود را کنار نمی‌زند بلکه تمامی تلاش خود را در راستای تقویت روزافزون آن ها به کار می گیرد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، ایران اسلامی تنها جزیره امن منطقه و جهان محسوب می شود.

امام جمعه تبریز گفت: در کشورهای همسایه، مزدوران استکبار به جان مردم افتاده‌اند و با ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی، سعی بر نا آرام جلوه دادن منطقه دارند ولی جمهوری اسلامی ایران، وظیفه خود می داند که در هر نقطه ای از گیتی به مسلمانان ظلم شود از آنان حمایت کند.