جلسه کمیته انضباطی حوادث دیدار تراکتور و پرسپولیس
جلسه کمیته انضباطی حوادث دیدار تراکتور و پرسپولیس

[ad_1] نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون حوادث دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در تبریز فردا با حضور داور و ناظر این مسابقه برگزار می‌شود. به خبرگزاری فارس از تبریز، بر اساس اعلام کمیته انضباطی نشست رسیدگی به اتفاقات مسابقه برگزار شده در هفته بیست و هشتم که نا تمام باقی ماند با حضور […]

[ad_1]


نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون حوادث دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در تبریز فردا با حضور داور و ناظر این مسابقه برگزار می‌شود.

به خبرگزاری فارس از تبریز، بر اساس اعلام کمیته انضباطی نشست رسیدگی به اتفاقات مسابقه برگزار شده در هفته بیست و هشتم که نا تمام باقی ماند با حضور سید رضا مهدوی، داور مسابقه و غلام سلیمانی ناظر این بازی همچنین اعضای کمیته انضباطی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

پیش از این و بر اساس اعلام کمیته انضباطی  با توجه به سوء رفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار در بازی هفته ۲۹ لیگ برتر مقابل تیم فجر سپاسی در تاریخ ۳ خردادماه سال‌جاری که قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی قرار دستور موقت مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقه مذکور صادر می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]