جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان‌شرقی برگزار شد
جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان‌شرقی برگزار شد

[ad_1] جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان آذربایجان‌شرقی به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور تعدادی از وزرا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی […]

[ad_1]


جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان آذربایجان‌شرقی به ریاست دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور تعدادی از وزرا در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به توسعه و تقویت شبکه بهداشت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مقابله با شیوع کرونا همچنین واکسیناسیون سراسری در دولت سیزدهم، کادر درمان و شبکه بهداشت با سربلندی این آزمون‌های بزرگ را پشت سر گذاشتند و البته این مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ادامه داشته باشد تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، استاندار آذربایجان‌شرقی، معاونان و مسوولان دستگاه‌های مربوطه و استانی حضور داشتند، مقرر شد با اتخاذ تدابیر لازم مشکلات راه‌های روستایی استان‌های سردسیر از جمله آذربایجان‌شرقی حل شود. 

همچنین در ادامه ضمن بررسی مصوبات توسعه‌ای، اشتغال‌زایی و عمران آبادانی استان آذربایجان‌شرقی، توافقات دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان تصویب شد.

انتهای پیام/س


[ad_2]