جلالی: نتوانستیم غفلت‌هایی که در ابتدای داشتیم را جبران کنیم/ حریف جوسازی و فضاسازی می‌کند و هیچ‌کس چیزی نمی‌گوید
جلالی: نتوانستیم غفلت‌هایی که در ابتدای داشتیم را جبران کنیم/ حریف جوسازی و فضاسازی می‌کند و هیچ‌کس چیزی نمی‌گوید

سرمربی تیم پیکان، گفت: در ۸۰ دقیقه بازی به دنبال جبران دو گل خورده بودیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم. مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیم های پیکان و تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: متأسفانه در ۱۰ دقیقه اول دو گل خوردیم و ۸۰ دقیقه دنبال جبران بودیم، ولی واقعاً نتوانستیم غفلت‌هایی را […]

سرمربی تیم پیکان، گفت: در ۸۰ دقیقه بازی به دنبال جبران دو گل خورده بودیم ولی نتوانستیم به هدفمان برسیم.

مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیم های پیکان و تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: متأسفانه در ۱۰ دقیقه اول دو گل خوردیم و ۸۰ دقیقه دنبال جبران بودیم، ولی واقعاً نتوانستیم غفلت‌هایی را که در ابتدای بازی کردیم، جبران کنیم. من یک نکته دارم که ما فوتبال بازی کردیم و روی اهمال‌کاری خودمان باختیم.

وی ادامه داد: الان چندمین بازی است که وقتی ما بازی داریم یک یا دو روز قبل از بازی تیم حریف علیه داوری بیانیه می‌دهد. بیانیه دادن یک مهندسی غیراخلاقی است برای بردن و کاملاً کار زشتی است. شما به عنوان داور که می‌خواهید به استادیوم بیایید، وقتی این بیانیه را بدهند نمی‌توانید داوری خوب داشته باشید. در بازی قبل هم حریف‌مان یک روز پیش از مسابقه بیانیه داد. این یک کار غیراخلاقی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: من تعجب می‌کنم چطور سازمان لیگ و فدراسیون پیگیری نمی‌کنند و هیچ واکنشی هم ندارند. الان من می‌گویم که اینجا زمین ما بوده است و تماشاگر نباید آن روبه‌رو بنشیند، ولی می‌گویند که در آنجا کنترل تماشاگران برای ما راحت‌تر است. شرایط بازی برابر نیست و این موضوع خوبی نیست. ما آن چیزی که در ۱۰ دقیقه اول انجام دادیم باعث باخت‌مان شد و البته شرایط بازی هم برابر نبود.

جلالی خاطر نشان کرد: الان همه جای دنیا شعار این است که بازی و شرایط برابر باشد. ما از فدارسیون و سازمان لیگ توقع داریم که جلوی این  بیانیه‌ها را بگیرد. به بازی ما که رسیدند یک روز قبل علیه داور بیانیه دادند که ما ضرر کردیم و این کاملاً فضاسازی است و یک کار زشت و غیراخلاقی.

وی یادآور شد: ببینید من نمی‌دانم، اما شاید اگر ما هم تماشاگر داشتیم مجبور می‌شدیم کارهای غیراخلاقی انجام دهیم. تماشاگر تأثیر خودش را دارد و در این بازی هم دیدید، وقتی در شروع بازی ما دو گل می‌خوریم این فضای پرهیجانی است که تماشاگر بر بازی حاکم می‌کند و این طور بر بازی تأثیر می‌گذارد، اما حضور تماشاگر دلیلی ندارد که ما بخواهیم کار غیراخلاقی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به سؤالی در مورد اعتراض‌هایش به داوری در این دیدار تصریح کرد: ببینید من خودم هم بابت این موضوع ناراحتم. الان از اینکه کنار زمین اعتراض کنم ناراحت هستم، اما قبل از بازی من با ذهنیت بدی می‌آیم. می‌بینم که تیم مقابل جوسازی و فضاسازی می‌کند و هیچ‌کس چیزی نمی‌گوید. بعد هم می‌دانم که داور جوان است و به این فضای سنگین و پر از تماشاگر می‌آید و من هم ذهنیت پیدا می‌کنم و چنین واکنش‌هایی دارم. با بیانیه‌هایی که باشگاه‌ها می‌دهند می‌خواهند داور را زیر فشار قرار دهند و من به خاطر همین می‌گویم که غیراخلاقی است.

جلالی ادامه داد: شما نگاه کنید من ۱۰، ۱۲ سال پیش در لیگ برتر بودم و می‌دیدم که در یک بازی یکسری  پنهان‌کاری است و ذهنم خراب بود، ولی الان خدا می‌داند که یک درصد هم به جامعه داوری بی‌اعتماد نیستم و می‌دانم الان دیگر از آن پنهان‌کاری‌ها نیست، ولی به شکل دیگری این داوران جوان را زیر فشار می‌گذارند و داوران هم نمی‌توانند داوری منصفانه داشته باشند. فقط این بازی نیست. شما ببینید که چند بازی قبل هم بوده است. در بازی ما با ذوب‌آهن هم همین مسئله بود و یک روز قبل علیه داوری بیانیه دادند.  بالاخره همان چیزی که آنها می‌خواهند می‌شود، ولی داور ناخواسته تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

وی درباره مشکل گلزنی تیمش نیز تصریح کرد: ببینید ما با بضاعت خودمان بازی می‌کنیم. من با اطمینان به شما می‌گویم از نظر بودجه ما جزو چهار تیم آخر جدول هستیم. ما با بازیکنان جوانی که داریم، چند نفر باتجربه هم گرفتیم، ولی به‌هرحال کارمان سخت است. ما به کاری که می‌کنیم ایمان داریم و افتخار می‌کنیم. شما فوتبال تیم‌مان را هم دیدید. اگر دو کرنر دقایق اول را نمی‌خوردیم، ما بازی را می‌بردیم. متأسفانه در ۱۰ دقیقه ابتدایی اهمال کردیم.