جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران مردمی است نه دولتی
جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران مردمی است نه دولتی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: دولت در حد توان به این جشنواره کمک می‌کند و شاید بتوان این‌گونه گفت که بیش از چند برابر کمک دولتی، مردم با راه‌اندازی پویش حامی جشنواره هستند. مهدی زارعی در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بابیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: دولت در حد توان به این جشنواره کمک می‌کند و شاید بتوان این‌گونه گفت که بیش از چند برابر کمک دولتی، مردم با راه‌اندازی پویش حامی جشنواره هستند.
مهدی زارعی در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بابیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یک جشنواره مردمی است نه دولتی، اظهار داشت: دولت در حد توان به این جشنواره کمک می‌کند و شاید بتوان این‌گونه گفت که بیش از چند برابر کمک دولتی، مردم با راه‌اندازی پویش حامی جشنواره هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، عطریه از بندر خمیر، آیین یار یار از کرمانشاه، گاله واره از سبزوار را جزو آثار راه‌یافته به بخش آیینی سنتی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ذکر کرد.
وی گفت: آثار نمایشی خواب تلخ از استان اصفهان، جفت شیش از اسفراین، تولیدی لیلی مجنون از بروجرد، بر بال فرشتگان از هرسین، اگه تو بودی چه می‌کردی از اراک، پشت و رو از تهران، به رنگ مرگ از بناب و زن‌ذلیل‌ها و روبیک دنیای جدید از اهر جزو منتخبین بخش خیابانی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران هستند.
زارعی خاطرنشان کرد: نفرین ترین حوا از ایلام، من از قم، اعترافات یک تیرک چوبی از اراک، تکرار از تبریز، زخم از ورامین، نه از آذرشهر، کافه مبارک و اتحادیه ابلهان از اهر پس از بازبینی آثار ارسال‌شده به دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران توانستند به بخش صحنه‌ای این جشنواره راه یابند.
شهرداری آماده همکاری با دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر است
کمال امید، شهردار اهر نیز در این آیین با تأکید بر اینکه شهر اهر و شهروندان اهری آماده استقبال از هنرمندان ۱۲ استان و ۱۴ شهرستان کشور هستند، اظهار داشت: تا به حال ۱۱ دوره از این جشنواره با موفقیت طی شده و امیدواریم در دوره دوازدهم بتوانیم آبرومندانه از میهمانان استقبال و میزبانی کنیم.
وی از آمادگی کامل شهرداری اهر برای همکاری با دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران خبر داد، گفت: یقیناً اعضای شورای شهر و شهرداری اهر از هر امکاناتی که در شهر اهر وجود دارد برای باشکوه‌تر بودن این جشنواره به‌کارگیری می‌کند.
شهردار اهر خاطرنشان کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهر بسیار علاقه‌مند به رونق و تداوم جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران هستند و حتی سعی داریم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این جشنواره بتوانیم منطقه ارسباران را بیش از پیش به سراسر کشور بشناسانیم.
امید تأکید کرد: برخی نقدهایی که به شهرداری اهر می‌شود آن‌هم این است که چرا شهرداری اهر برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران را عهده نمی‌گیرد البته تفاوتی بین شهرداری، شورا و عوامل و دست‌اندرکاران این جشنواره نیست چون همه ما یکی هستیم، برادرانه کنار همدیگر برای رونق این جشنواره می‌کوشیم.
به گزارش تسنیم، در پایان این آیین با حضور مسئولان و هنرمندان فعال عرصه نمایشی و پیشکسوتان این عرصه، از پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران رونمایی شد.
گفتنی است، دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۳۱ مردادماه تا سوم شهریورماه با حضور هنرمندانی از ۱۲ استان کشور در شهرستان اهر برگزار می‌شود.