جزئیات نزاع دسته جمعی در خیابان عباسی تبریز
جزئیات نزاع دسته جمعی در خیابان عباسی تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: همه عوامل نزاع دسته جمعی آخر خیابان عباسی تبریز که بر سر دعوای دو کودک زیر ۱۰ سال رخ داده بود، دستگیر شدند. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در خصوص جزئیات نزاع دسته جمعی  در خیابان عباسی، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱:۳۰  دیشب، در […]

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: همه عوامل نزاع دسته جمعی آخر خیابان عباسی تبریز که بر سر دعوای دو کودک زیر ۱۰ سال رخ داده بود، دستگیر شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، سرهنگ «فرهنگ نوروزی» در خصوص جزئیات نزاع دسته جمعی  در خیابان عباسی، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱:۳۰  دیشب، در آخر خیابان عباسی تبریز، دو خانواده که با یکدیگر خویشاوند بودند، بر سر دعوای دو کودک درگیر شدند.

وی ادامه داد: این دو کودک با سن کمتر از ۱۰ سال، با یکدیگر درگیر مشاجره‌ی لفظی شدند و بزرگان فامیل نیز به جای  پادرمیانی و جلوگیری از درگیری فیزیکی، خود  نیز درگیری دسته جمعی(بین دو فامیل) ایجاد می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تبریز با بیان این‌که در رابطه با درگیری این دو خانواده، برای افراد پرونده تشکیل شده است، گفت: در این درگیری افراد دو خانواده از چوب و سلاح سرد چاقو استفاده کرده و افرادی از دو خانواده مجروح شدند، که عوامل این نزاع دستگیر شده و اکنون در اختیار نیروی انتظامی بوده و به مراکز مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی بلافاصله به این موضوع ورود پیدا کرده و در کم‌تر از یک ساعت تمامی افراد درگیر در نزاع را شناسایی و دستگیر کرده است.