جزئیات ماجرای هک شدن مانیتورهای فرودگاه تبریز از زبان فرماندار
جزئیات ماجرای هک شدن مانیتورهای فرودگاه تبریز از زبان فرماندار

فرماندار تبریز در خصوص هک شدن مانیتور های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، گفت: پس از گزارش موضوع هک شدن مانیتورهای فرودگاه این مساله از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرر گرفته تا منبع و عاملان این موضوع شناسایی شوند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در خصوص هک شدن […]

فرماندار تبریز در خصوص هک شدن مانیتور های فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، گفت: پس از گزارش موضوع هک شدن مانیتورهای فرودگاه این مساله از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرر گرفته تا منبع و عاملان این موضوع شناسایی شوند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، علیار راستگو در خصوص هک شدن مانیتورهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های اعلامی این موضوع شب گذشته ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه اتفاق افتاده و به مدت ۴ دقیقه به طول انجامیده است.

وی افزود: پس از گزارش موضوع هک شدن مانیتورهای فرودگاه این مساله از طریق دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفته تا منبع و عاملان این موضوع شناسایی شوند.

فرماندار تبریز، گفت: با توجه به اینکه سرور اصلی سیستم‌های فرودگاه در تهران مستقر بوده بر همین اساس برای اتخاذ تمهیدات لازم مکاتبات با تهران تا دیگر چنین اتفاقتی رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این موضوع بحث نرم افزاری است باید مشاوران سیستم‌ها برنامه‌هایی را برای پیشگیری از وقوع چنین مسائلی ارایه کنند.