جزئیات سانحه تصادف نماینده مردم مراغه و عجبشیر
جزئیات سانحه تصادف نماینده مردم مراغه و عجبشیر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: سانحه رانندگی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز در سه کیلومتری تاکستان، منجر به مرگ منتخب مردم مراغه و عجبشیر در انتخابات دهمین دوره مجلس شوراس اسلامی و مادر وی شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهدی حسینی، گفت: با گزارش […]

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: سانحه رانندگی ساعت ۵:۴۵ صبح امروز در سه کیلومتری تاکستان، منجر به مرگ منتخب مردم مراغه و عجبشیر در انتخابات دهمین دوره مجلس شوراس اسلامی و مادر وی شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهدی حسینی، گفت: با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا در ساعت ۵:۴۵ صبح امروز به اپراتوری فوریت‌های پزشکی قزوین، تکنسین‌های پایگاه شامی شاه و قره بابا به همراه آمبولانس هلال احمر به سه کیلومتری تاکستان در اتوبان قزوین-زنجان، اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی مرگ محمدعلی حسین زاده نماینده مردم مراغه و عجبشیر در محل تائید شد و پنج سرنشین دیگر بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه مادر ۶۰ ساله، آقای محمدعلی حسین زاده با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان منتقل می‌شد، گفت: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در مسیر انتقال جان باخت.

 

حسینی گفت: هم اکنون پسر و دختر دوقلوی شش ساله، به همراه مادر ۳۷ ساله‌شان و آقای ۴۰ ساله در بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان بستری هستند.

 

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین وضعیت عمومی هر چهار نفر را رضایت بخش اعلام کرد.

 

سرهنگ زینلی رییس پلیس راه قزوین علت حادثه را عدم توجه راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.

 

گفتنی است، علی حسین‌زاده با کسب ۵۰ هزار و ۹۸۰ رای به عنوان منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مراغه، عجب‌شیر، سراجو و قلعه‌چای راهی بهارستان شده بود.