جدیدترین آمار دفاع از قدس: ۲۱۸ شهید و ۵۶۰۰ زخمی
جدیدترین آمار دفاع از قدس: ۲۱۸ شهید و ۵۶۰۰ زخمی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در تجاوز و حملات یک هفته اخیر رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و قدس ۲۱۸ تن شهید و بیش از ۵۶۰۴ نفر مجروح شده‌اند. بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، تعداد شهدای غزه به […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در تجاوز و حملات یک هفته اخیر رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و قدس ۲۱۸ تن شهید و بیش از ۵۶۰۴ نفر مجروح شده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، تعداد شهدای غزه به ۱۹۷ تن رسیده که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن حضور دارند و تعداد مجروحان در نوار غزه ۱۲۳۵ نفر است.

بر اساس اعلام این وزارتخانه، تعداد شهدای کرانه باختری و قدس ۲۱ نفر و تعداد مجروحان آن به بیش از ۴۳۶۹ نفر رسیده است.

رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات خود به مناطق مختلف نوار غزه را آغاز کرده و تا کنون ۹۰ ساختمان از جمله سه برج مسکونی را تخریب کرده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

 مقاومت فلسطینی در این دور درگیری، موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل‌آویو را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد بسیار زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی «نابلس» و «نتانیا» رسید.

انتهای پیام/ص