جان توشاک: نتیجه تساوی مقابل سپاهان عادلانه بود
جان توشاک: نتیجه تساوی مقابل سپاهان عادلانه بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت:  ما توانستیم در این نیمه دو گل خوب را به ثمر برسانیم و باز هم می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم. در نهایت فکر می‌کنم نتیجه ۲ – ۲ عادلانه بود. به گزارش قلم پرس ، جان توشاک بعد از تساوی ۲ – ۲ تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سپاهان […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت:  ما توانستیم در این نیمه دو گل خوب را به ثمر برسانیم و باز هم می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم. در نهایت فکر می‌کنم نتیجه ۲ – ۲ عادلانه بود.

به گزارش قلم پرس ، جان توشاک بعد از تساوی ۲ – ۲ تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: این بازی، بازی خیلی سختی برای ما بود. در نیمه اول سپاهان از ما بهتر بود و فشار زیادی روی ما وارد شد. سپاهان با پرتاپ اوت و ضربات ایستگاهی روی ما فشار می‌آورد. به همین خاطر در نیمه اول با یک گل عقب افتادیم.
وی در ادامه افزود: در نیمه اول بازهم سپاهان شانس داشت که به گل برسد, اما ما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم و توانستیم فرصت‌های گلز‌نی خوبی را ایجاد کنیم. ما توانستیم در این نیمه دو گل خوب را به ثمر برسانیم و باز هم می‌توانستیم تعداد گل‌های‌مان را بیشتر کنیم. در نهایت فکر می‌کنم نتیجه ۲ – ۲ عادلانه بود.
توشاک در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند سپاهان می‌تواند مدعی قهرمانی باشد, گفت: در این مورد نمی‌توانم به شما جواب بدهم. باید ببینیم سایر تیم‌ها در طور فصل چطور کار می‌کنند. الان نمی‌شود در این مورد نظر داد. قهرمان شدن در لیگ مثل یک ماراتن می‌ماند. همان‌طور که می‌دانید دوی ماراتن از یک ورزشگاه شروع می‌شود. رقابت‌های لیگ برتر هم همین‌طور است و همه تیم‌ها راهی طولانی‌ در پیش دارند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به جریان مسابقه گفت: متأسفانه گلر تیم ما در دقایق پایانی مصدوم شد و توپ را بیرون زد, اما سپاهانی‌ها توپ را به ما برنگرداندند. به نظر من این کار درست نبود.
وی راجع به عملکرد بازیکنان اصفهانی تیم تراکتورسازی یادآور شد: ما بازیکنان خوبی داریم. البته هفت بازیکن جدید به تیم‌مان اضافه شده‌اند. همچنین بازی‌های پیش‌فصل خوبی هم داشتیم. البته در بازی اول لیگ به دلیل کمبود نفرات فقط دو بازیکن روی نیمکت داشتیم. هم‌اکنون شش بازیکن روی نیمکت داریم، اما هنوز روی بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شده‌اند, شناخت کامل ندارم.
توشاک افزود: بازیکنانی که از ابتدا همراه تیم بودند شرایط بدنی خوبی دارند, اما بقیه نیاز به زمان دارند. زمان زیادی لازم داریم تا بازیکنان‌مان همگی آماده شوند. ممکن است هر مربی در انتخاب بازیکن اشتباه کند و من هم چند اشتباه داشته‌ام.