جام پرچم فرصت خوبی برای ترویج روحیه پهلوانی و بسیجی است
جام پرچم فرصت خوبی برای ترویج روحیه پهلوانی و بسیجی است
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برگزاری مسابقات جام پرچم فرصت خوبی برای ترویج روحیه پهلوانی و بسیجی در بین نوجوانان و جوانان است.

به گزارش قلم پرس، شهرام دبیری در جلسه هماهنگی برگزاری دومین دوره جام پرچم اظهار کرد: یکی از اهداف مهم بسیج، ترویج روحیه پهلوانی و فرهنگ شهادت است و برگزاری مسابقات ورزشی جام پرچم می‌تواند ضمن گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روحیه بسیجی و پهلوانی را در بین ورزشکاران ترویج دهد.

وی ادامه داد: مسابقات جام پرچم در دوره اول با کیفیت خوبی برگزار شد و علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، موجب شد تا نونهالان و نوجوانان شرکت‌کننده در مسابقات، نظم و انضباط بیشتری را یاد بگیرند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: این مسابقات در رشته‌های مختلف برگزار شد و نفرات زیادی از مناطق کم‌برخوردار شرکت کردند و تلاش می‌کنیم در دوره دوم نیز برگزاری مسابقات به گونه‌ای باشد که به لحاظ روحی روانی شرایط بهتری در جامعه ایجاد کند.
وی افزود: نشاطی که از ورزش در بین شهروندان ایجاد می‌شود، با هیچ وسیله دیگری نمی‌توان به‌وجود آورد. از طرفی برگزاری چنین مسابقاتی، موجب افزایش مشارکت عمومی در برنامه‌های شهرداری می‌شود.
دومین دوره مسابقات جام پرچم از ۱۳ دی مصادف با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تا ۲۲ بهمن سال جاری در هشت رشته ورزشی و دو بخش پسران و دختران توسط سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می‌شود. این مسابقات همزمان در دیگر کلانشهرهای کشور نیز برگزار خواهد شد.