جام قهرمانی به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد
جام قهرمانی به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد

[ad_1] طی مراسمی جام قهرمانی لیگ برتر تکواندو کشور به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در مراسمی در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی، جام قهرمانی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در لیگ برتر توسط رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان به کافی مدیر عامل این باشگاه اهدا گردید. این […]

[ad_1]


طی مراسمی جام قهرمانی لیگ برتر تکواندو کشور به مدیر عامل باشگاه مس سونگون اهدا شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در مراسمی در خانه تکواندو استان آذربایجان شرقی، جام قهرمانی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در لیگ برتر توسط رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان به کافی مدیر عامل این باشگاه اهدا گردید.

این مراسم که در حضور حضرتیان رئیس ورزش و جوانان ورزقان، نقیان عضو‌هیأت رئیسه باشگاه مس ورزقان، دبیر و نایب رئیس هیات تکواندو استان و اعضاء هیأت رئیسه تکواندو استان  برگزار گردید.

در این دیدار رنجبرپور ضمن تشکر از  استاندار آذربایجانشرقی، دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی ، بهتاج مدیر کل اسبق ورزش استان، هیأت رئیسه باشگاه مس سونگون و کافی بابت حمایت از تکواندو و تشکیل تیم تکواندو مس سونگون، عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی در سال اول حضور در لیگ برتر تکواندو کار بزرگی بود و فراموش نکنیم حریفان ما سابقه حتی ۲۰ سال حضور در مسابقات لیگ برتر را داشته و از این بابت به تکواندوکاران تیم مس سونگون و مدیران مجموعه مس و در راس آن مهندس کافی تبریک می‌گویم.

مهندس کافی نیز با قدردانی از حمایت‌های هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، از ادامه تیمداری باشگاه مس سونگون در رشته تکواندو خبر داده و گفت: در فصل بعدی به تشخیص هیات تکواندو استان تیم بانوان تکواندو باشگاه مس سونگون در یکی از رده های سنی تشکیل خواهد شد.

در پایان این مراسم مهندس کافی و هیات همراه از خانه تکواندو استان آذربایجان‌شرقی و امکانات موجود آن بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]