تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل ماشین سازی که به تازگی لیگ برتری شده است، متحمل شکست خانگی ۲ بر یک شد.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار مقابل ماشین سازی که به تازگی لیگ برتری شده است، متحمل شکست خانگی ۲ بر یک شد.

به گزارش قلم پرسبه نقل از ایرنا، در آخرین دیدار از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باشگاه های ایران، فولادخوزستان میزبان تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی تبریز بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خورد. فولاد در این فصل با سرمربیگری «نعیم سعدای» و جوانگرایی و بومی سازی وارد مسابقات شده […]

به گزارش قلم پرسبه نقل از ایرنا، در آخرین دیدار از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر باشگاه های ایران، فولادخوزستان میزبان تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی تبریز بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خورد.
فولاد در این فصل با سرمربیگری «نعیم سعدای» و جوانگرایی و بومی سازی وارد مسابقات شده است و ماشین سازی نیز که بعد از ۲۰سال به سطح اول فوتبال ایران بازگشته با فعالیت زیاد در فصل نقل و انتقالات و جذب چند مهره سرشناس در اندیشه کسب جایگاه مناسب در جدول رده بندی است.
در نیمه نخست گرمای شدید سبب شد تا دو تیم توان چندانی برای ارائه بازی هجومی نداشته باشند .تنها اتفاق مهم این نیمه نخست مصدومیت « اسماعیل شریفات» کاپیتان فولاد و تعویض وی بود.
در نیمه دوم فولاد شروع بهتری داشت و در دقیقه ۵۴ از سوی «میلاد بدرقه» که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، به گل دست یافت تا ورزشگاه غدیر اهواز غرق در شادی شود.
شادمانی میزبان دوام چندانی نداشت و سه دقیقه بعد، «سامان نریمان جهان» مهاجم باتجربه ماشین سازی گل تساوی را به ثمر رساند.
در دقیقه ۶۳، ارسال زیبای «پیام صادقیان» به «امین قاسمی نژاد» تا این بازیکن گل دوم ماشین سازی را به ثمر برساند.
در دقیقه ۸۱ که فولادی ها برای رسیدن به گل تساوی حملات همه جانبه ای را انجام می دادند، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما «اکبر ایمانی» هافبک طراح فولاد این ضربه را از دست داد.
در نهایت ماشین سازی تبریز این دیدار را با برتری ۲ بر یک به اتمام رساند تا رسول خطیبی و شاگردانش شروع تحسین برانگیزی داشته باشند.

**ترکیب فولاد خوزستان:
مهرداد طهماسبی، محمد اهل شاخه، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، مهرداد جماعتی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، محمود مطلق زاده(بهرام رشید فرخی)، میلاد پاک پرور(مجتبی نجاریان) و اسماعیل شریفات(میلاد بدرقه).

**ترکیب ماشین سازی تبریز:
مهدی اسلامی، مهدی پور، حبیب گردانی، هنریکه ادسون، بهمن کامل، بهرام احمدی(سعید دقیقی)، امین قاسمی نژاد، کاها، سامان نریمان جهان(سجاد رهبر)، حامد پاک دل و پیام صادقیان(میرمهدی قریشی).