تیراندازی در خیابان منجم یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت
تیراندازی در خیابان منجم یک کشته و دو مجروح بر جای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه ظهر امروز مردی با تیراندازی به سمت دو نفر آنها را مجروح و سپس خودکشی کرد، گفت: مجروحین حادثه به بیمارستان انتقال یافته و علل حادثه در دست بررسی است. به گزارش قلم پرس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ساعت ۱۳:۵۶ ظهر روز امروز مردی ۵۵ ساله در […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه ظهر امروز مردی با تیراندازی به سمت دو نفر آنها را مجروح و سپس خودکشی کرد، گفت: مجروحین حادثه به بیمارستان انتقال یافته و علل حادثه در دست بررسی است.

به گزارش قلم پرس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ساعت ۱۳:۵۶ ظهر روز امروز مردی ۵۵ ساله در خیابان منجم تبریز با در دست داشتن یک قبضه سلاح کمری اقدام ب تیر اندازی به سمت دو نفر مرد هم سن وسال خود کرده است.
سرهنگ اسمعیل پور افزود: این مرد پس از مجروح کردن دو مرد مزبور بلافاصله به با شلیک به ناحیه سر خود اقدام به خودکشی کرده و در دم جان سپرده است.
این مقام انتظامی دراین رابطه اعلام داشت : مجروحین این حادثه (دو مرد مجروح ) به بیمارستان انتقال و تحت مراقبت پزشکی قرارگرفتند. باتوجه به فوت ضارب علت اصلی حادثه دردست بررسی بوده وبه محض مشخص شدن موضوع مراتب اعلام خواهد شد.
برابر اعلام یکی از مجروحان علت درگیری اختلاف ملکی طرفین در رابطه با چندمغازه در گاراژ منجم بوده است.

البته از نفرات یک نفر از صحنه فرار کرده ویکی از مجروحین میانجی گری می کرده است