تکنسین اورژانس در حین خدمت رسانی به مردم در سیل مفقود شد
تکنسین اورژانس در حین خدمت رسانی به مردم در سیل مفقود شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، ضمن تأیید گرفتار شدن دو نیروی اورژانس در سیل امروز شهرستان اندیکا، از تلاش جهت یافتن یکی از همکارانشان خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ ،به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل درمنطقه شیمبار […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، ضمن تأیید گرفتار شدن دو نیروی اورژانس در سیل امروز شهرستان اندیکا، از تلاش جهت یافتن یکی از همکارانشان خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ ،به دنبال بارش شدید باران و وقوع سیل درمنطقه شیمبار بعدازظهرامروز پنج شنبه۱۳دی ماه در شهرستان اندیکا در شمال خوزستان، یک اکیپ دو نفره از اورژانس این شهرستان که برای امدادرسانی به محل رفته بودند، دچار سیل شده و متأسفانه یکی از آنان مفقود گردیده است.

دکتر میرخشتی گفت: تمام دستگاه‌های حاضر در منطقه جهت یافتن فرد مفقودشده در حال تلاش هستند ولی متأسفانه تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

میرخشتی افزود: پس‌ازاینکه این دو مأمور در محاصره سیل قرار گرفتند، برای نجات خود از خودرو پیاده شده که یکی از آنان نجات یافت ولی از وضعیت فرد دیگر تا کنون اطلاعی در دست نیست.

طبق دستور مستقیم سرپرست سازمان اورژانس کشور تا یافتن نیروی اورژانس عملیات جستجو ادامه دارد.

از زمان مفقود شدن پرسنل اورژانس تا هم اکنون بیش از ده تیم عملیاتی در منطقه حضور دارند و مسیر سیل را جستجو می کنند.

eoc وزارت بهداشت در آماده باش و مسئول دفتر سرپرست سازمان اورژانس کشور و رییس مرکز اورژانس اهواز پیگیری مستقیم این حادثه هستند