تکمیل پارک موزه دفاع مقدس
تکمیل پارک موزه دفاع مقدس

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با امیر دریادار رضا عباسی که به سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منصوب شده است دیدار کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.در جریان این دیدار خوشنواز توضیحاتی در مورد مراحل احداث پارک موزه دفاع مقدس ارائه کرد و […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه با امیر دریادار رضا عباسی که به سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان منصوب شده است دیدار کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.
در جریان این دیدار خوشنواز توضیحاتی در مورد مراحل احداث پارک موزه دفاع مقدس ارائه کرد و از این مجموعه بعنوان یکی از کم نظیرترین پروژه های فرهنگی، یاد کرد.
در ادامه این دیدار، شهردار منطقه ۲ ضمن آرزوی موفقیت برای امیر دریادار رضا عباسی در سمت مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، انتصاب وی را تبریک گفت.
پس از این دیدار، جلسه ای با حضور شهردار منطقه، معاونان و مدیران این شهرداری و تنی چند از مدیران بنیاد حفظ  آثار و نشرارزش های دفاع مقدس برگزار شد و پاره ای از فعالیت های اجرایی جهت تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مورد بررسی مدیران، قرار گرفت.
شهردار منطقه ۲ در این جلسه به ادامه همکاری و تسریع جهت رفع برخی موانع تکمیل پارک موزه دفاع مقدس، تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هم ضمن عنوان اینکه مجموعه پارک موزه دفاع مقدس مایه افتخار کشور است، از زحمات و تلاش شهردار و مجموعه همکاران وی برای احداث پارک موزه، قدردانی کرد.