قرارگاه خاتم بازوی کمکی شهرداری در پروژه‌های بزرگ است
قرارگاه خاتم بازوی کمکی شهرداری در پروژه‌های بزرگ است
شهردار تبریز گفت: مسئولیت‌پذیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید برای کسب رضای الهی باشد که بدیهی است این امر تنها در سایه کسب رضای مردم اتفاق می‌افتد.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری منطقه ۵ تبریز اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح دوربرگردان اتوبان پاسداران به نصر بودیم که در کنار آن اتصال خیابان ۲۴ متری فرشته جنوبی به بلوار دوکمال و آسفالت‌ریزی اساسی سطح منطقه با ۴۵ هزار تن آسفال، در مجموع با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه برگ زرین دیگری از خدمات ارزنده غیورمردان سپاه عاشورا است که از بدو تشکیل این نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس تلاش و خدمت کردند و امروز نیز در عرصه سازندگی شاهد خدمات و زحمات این عزیزان هستیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: مردمی که امور زندگی اجتماعی خود را به مدیران شهری سپرده‌اند، انتطار خدمات شایسته و بایسته‌ای دارند که امیدوارم ما و تمام مسئولان در کسب رضایت مردم که یکی از فرازهای گام دوم انقلاب و مورد تأکید مقام معظم رهبری است، موفق باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه صرفا یک دوربرگردان و پروژه‌ای ترافیکی نیست و با توجه به توسعه‌ای که در شهرک نصر اتفاق می‌افتد، واقعیت امر این است که خروجی‌های مختلف و دسترسی‌های جداگانه‌ای باید احداث شود تا دسترسی ایمن به منطقه داده شود.

رنجبر گفت: پروژه دوربرگردان نصر با کیفیت و عملکرد چندگانه دسترسی مردم به کوی نصر و شهرک مصلی را تسهیل داده و مسیری ایمن ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: تلاش داریم پروژه‌هایی که در مناطق محروم شهر بر عهده شهرداری منطقه ۵ گذاشته‌ایم، با جدیت تمام پیگیری کنیم تا همچون این منطقه، در مناطق کم‌برخوردار نیز خدماتی به مردم ارائه کنند.

شهردار تبریز با اشاره به عملکرد قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم همواره برای شهرداری تبریز کمک بزرگی است و معمولا پروژه‌های بزرگ و سنگین را این قرارگاه بر عهده گرفته و اجرایی می‌کند.

وی یادآور شد: علاوه بر دوربرگران نصر که به نحو احسن توسط قرارگاه خاتم اجرا شده است، پروژه‌هایی نظیر اتوبان ولایت، اتصال شهرک نصر به شهرک ولیعصر (عج) از طریق پل، اتصال اتوبان پاسداران به اتوبان غرب، پارک بزرگ تبریز، شهرک جوانان و مرکز دفن بهداشتی پسماندهای شهری پروژه‌هایی هستند که توسط این قرارگاه در دست اجرا و یا مطالعه هستند که امیدوارم با کمک این عزیزان پروژه‌های فوق را به بهره‌برداری برسانیم.