تولید و رونق مسکن در دولت آینده اتفاق می‌افتد
تولید و رونق مسکن در دولت آینده اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم در گردهمایی هواداران مردمی که بعداز ظهر امروز در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت های دولت آینده است و این بیانیه به عنوان راهکار و مسیر اصلی و اساسی دولت دنبال خواهد شد. وی افزود: […]

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدحسن نامی وزیر ارتباطات دولت دهم در گردهمایی هواداران مردمی که بعداز ظهر امروز در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب از اولویت های دولت آینده است و این بیانیه به عنوان راهکار و مسیر اصلی و اساسی دولت دنبال خواهد شد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب به همه چالش های کشور اشاره شده که در دولت آیت الله رئیسی به معنای واقعی همه مشکلات و گره های کور در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با راهنمای این بیانیه برطرف خواهدشد.

نامی با اشاره به اینکه فساد در دولت در تاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بوده است، تصریح کرد: بودجه ما در سال ۹۴ به ۴۵۸ میلیارد تومان رسید در صورتی جمعیت کشور ما تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: در زمان دولت تدبیر و امید  باید ۸ میلیون مسکن تولید می شد که این اتفاق نیفتاد ودر حق ملت جفا کردند اما در دولت آینده در طی ۴ سال شاهد رونق و تولید مسکن خواهید بود.

وزیر ارتباطات دولت دهم خطاب به مردم اضافه کرد: مردم گول پیامک های تبلیغاتی رقیب های ریاست جمهوری را نخورید و با دقت اخبار را دنبال کرده و براساس منطق و واقعیت موجود تصمیم بگیرید.

انتهای پیام/