توقیف ۵ خودروی شوتی در بستان آباد
توقیف ۵ خودروی شوتی در بستان آباد

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف ۵ خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،در تبریز،  “علی محمدی” جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالا قاچاق با […]



جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف ۵ خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،در تبریز،  “علی محمدی” جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالا قاچاق با خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی شهرستان بستان آباد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی مراجع  قضایی با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد ۵ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق  متوقف که در بازرسی از آنها تعداد ۱۰ هزار بسته شکلات خارجی قاچاق و ۶ هزار بطری نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

محمدی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق ۶ میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: در این زمینه تعداد ۵ متهم دستگیر و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است از این رو از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک درخصوص کالای قاچاق را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱