توقف ماشین سازی در مقابل گیتی پسند و به تاخیر افتادن جشن صعود
توقف ماشین سازی در مقابل گیتی پسند و به تاخیر افتادن جشن صعود

تیم ماشین‌سازی تبریز در حالی که می‌توانست با پیروزی برابر گیتی‌پسند اصفهان صعود زود هنگامی را به لیگ برتر داشته باشد، اما با تساوی برابر این تیم جشن صعود خود را یک‌هفته به تأخیر انداخت. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، در هفته سی و ششم لیگ دسته اول ایران عصر امروز […]

تیم ماشین‌سازی تبریز در حالی که می‌توانست با پیروزی برابر گیتی‌پسند اصفهان صعود زود هنگامی را به لیگ برتر داشته باشد، اما با تساوی برابر این تیم جشن صعود خود را یک‌هفته به تأخیر انداخت.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، در هفته سی و ششم لیگ دسته اول ایران عصر امروز تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در این بازی تیم ماشین‌سازی تبریز نسبت به مهمان اصفهانی خود برتری داشته و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشت، اما استرس هفته‌های پایانی مسابقات سبب شد که بازیکنان ماشین‌سازی در ضربات آخر موفق عمل نکرده و در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

با نتایج امروز تیم پیکان تهران در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته اول، به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد. ماشین‌سازی تبریز نیز با یک امتیاز امروز ۶۰ امتیازی شد و همچنان شانس صعود بیشتری نسبت به سایر حریفان خود دارد. نفت آبادان هم با پیروزی پر گلی که کسب کرده ۵۸ امتیازی شده و فجر‌سپاسی شیراز نیز با ۵۷ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

تیم خونه‌به‌خونه با ۵۶ امتیاز، مس رفسنجان و مس کرمان با ۵۵ امتیاز تیم‌های بعدی جدول هستند که شانس صعود در جدول را هنوز دارند.

ماشین‌سازی تبریز هفته آینده در تبریز میزبان مس رفسنجان است و در صورت پیروزی در این بازی و توقف فجر‌سپاسی برابر حریفش به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کند.

شاگردان رسول خطیبی در هفته پایانی نیز به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌روند.