توقف خانگی و کمرنگ شدن امیدهای لیورپول برای کسب سهمیه
توقف خانگی و کمرنگ شدن امیدهای لیورپول برای کسب سهمیه

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه برابر نیوکاسل به تساوی یک بر یک رسید تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کم‌تر شود. محمد صلاح در دقیقه ۳ توانست برای تیمش گلزنی کند و ۳ امتیاز […]

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه برابر نیوکاسل به تساوی یک بر یک رسید تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کم‌تر شود.

محمد صلاح در دقیقه ۳ توانست برای تیمش گلزنی کند و ۳ امتیاز این دیدار را به حساب تیمش واریز کند. البته لیورپول در دقیقه‌های پایانی خوش شانس بود چرا که گل ویلسون بازیکن نیوکاسل را داور با کمک VAR مردود اعلام کرد ولی این نیوکاسل بود که دست از تلاش نکشید و در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند. جان ویلوک تعویض طلایی نیوکاسل با فرصت طلبی دروازه حریف را باز کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

لیورپول با تساوی در این دیدار ۵۴ امتیازی شد تا در رده ششم جدول رده‌بندی بماند. لیورپول در دیدار بعدی خود در لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.

در دیگر دیدار امشب چلسی در خانه وستهام به میدان می‌رود و با کسب برتری در این دیدار می تواند  اختلاف خود را با تیم‌های بالانشین کم کند.

انتهای پیام