توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت
توضیحات سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص علت بازداشت و آخرین وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت اظهار داشت: بر اساس ادعاهای مطرح شده این گروه قصد ورود غیرقانونی به کشور کویت ، با هدف و انگیزه اقامت غیرقانونی و کار در این کشور را داشته اند […]

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص علت بازداشت و آخرین وضعیت ایرانیان دستگیر شده در سواحل کویت اظهار داشت: بر اساس ادعاهای مطرح شده این گروه قصد ورود غیرقانونی به کشور کویت ، با هدف و انگیزه اقامت غیرقانونی و کار در این کشور را داشته اند که توسط گارد ساحلی آن کشور دستگیر می شوند.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی افزود: بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت  مأموریت داده شد که سریعا موضوع را بررسی و ادعاهای مطرح شده و همچنین آخرین وضعیت بازداشت شدگان را پیگیری نماید. متعاقبا کاردار کشورمان در کویت ضمن هماهنگی با مقامات کویتی با دستگیر شدگان ملاقات کرد .

قاسمی گفت: در همین راستا نماینده سفارت با حضور در بیمارستان از فرد زخمی شده در جریان دستگیری نیز عیادت و حال وی را رضایت بخش توصیف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تأکید کرد: پیگیری ها تا روشن شدن ادعای مطرح شده  و وضعیت بازداشت شدگان تا حصول نتیجه و از مجاری ذیربط  ادامه خواهد داشت.