توسعه پایدار گردشگری جزو اولویت‌ ها است/متاسفانه بسیاری از فعالیت‌ ها در استان‌ها در راستای توسعه پایدار انجام نمی شود
توسعه پایدار گردشگری جزو اولویت‌ ها است/متاسفانه بسیاری از فعالیت‌ ها در استان‌ها در راستای توسعه پایدار انجام نمی شود

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر استفاده از ظرفیت های استانی برای معرفی در سطح بین المللی تاکید کرد و گفت: باتوجه به اهمیت رویداد تبریز ۲۰۱۸، کنفرانسی بین المللی در اواخر سال ۲۰۱۸ با مشارکت سازمان جهانی گردشگری در تبریز برگزار خواهد شد. به گزارش قلم پرس […]

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر استفاده از ظرفیت های استانی برای معرفی در سطح بین المللی تاکید کرد و گفت: باتوجه به اهمیت رویداد تبریز ۲۰۱۸، کنفرانسی بین المللی در اواخر سال ۲۰۱۸ با مشارکت سازمان جهانی گردشگری در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، لیلا اژدری در نشست تخصصی معاونین گردشگری استان‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه سال‌جاری رویداد تبریز ۲۰۱۸ را پیش‌رو داریم، از اواخر امسال این برنامه به‌صورت عملیاتی آغاز خواهد شد. با توجه به رویکردی که در معاونت گردشگری وجود دارد باید بتوانیم از ظرفیت‌های استانی استفاده کرده و این ظرفیت‌ها را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد: باتوجه به اهمیت رویداد تبریز ۲۰۱۸، کنفرانسی بین‌المللی در اواخر سال ۲۰۱۸ با مشارکت سازمان جهانی گردشگری در تبریز برگزار خواهد شد. در همین راستا از تمام استان‌ها خواستاریم تا برنامه‌های تور‌های تلفیقی خود را به تبریز هرچه زودتر تبیین کنند و برنامه‌ریزی‌های لازم را مبذول دارند.

اژدری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکنون در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته‌ایم موضوع توسعه پایدار گردشگری را که یکی از برنامه‌های مهم سازمان است در اولویت‌های کاری خود داریم اما متاسفانه بسیاری از فعالیت‌ها در استان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در راستای توسعه پایدار گردشگری انجام نمی‌پذیرد، تلاش ما باید اجرایی کردن این طرح به‌ صورت گسترده باشد تا با نزدیک شدن به رویداد پیش‌رو نتایج حاصل را در این راستا شاهد باشیم.