توسعه روابط بین الملل لازمه جذب سرمایه گذار
توسعه روابط بین الملل لازمه جذب سرمایه گذار
رئیس شورای شهر تبریز گفت: امیدواریم تمام اعضای شوراهای سابق با اعضای فعلی شورا تعامل داشته و نظرات خود را به اعضای شورا اعلام کنند.

به گزارش قلم پرس، شکور اکبرنژاد در مراسم بزرگداشت روز شوراها که در آمفی تئاتر شهرداری تبریز برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه ها فرصتی مغتنم برای دیدار و استفاده از تجارب ارزشمند اعضای شورای شهر در ادوار قبل است گفت: امیدواریم دیدار و هم اندیشی اعضای شورای قبل و شورای فعلی بیش از گذشته باشد.

او با بیان اینکه امروز جهان به این نتیجه رسیده که استفاده از خرد جمعی بهترین روش حکمرانی در جهان است گفت: با تشکیل چنین جمع هایی برای مشکلات موجود در مدیریت مثل انباشت نیروی انسانی شهرداری تبریز باید چاره اندیشی کنیم.

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به مشکلات مربوط به معضل بیکاری و اشتغال و عدم وجود فضای کسب و کار، خاطرنشان کرد: همین موضوع موجب افزایش نیرو در شهرداری شده و یکی از نقدهایی که به شورا ها وارد می شود سنگین شدن بدنه شهرداری از زمان تشکیل شوراها است.

اکبرنژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور و هر دستگاهی باید با عقلانیت اداره شود گفت: امروز بیشتر شهرهای کشور با سه ردیف درآمد ماده ۱۰۰، تغییر کاربری و تراکم فروشی اداره می شود که به هیچ وجه عقلانی و قابل قبول نیست.

او در پایان گفت: تمام تلاش ما باید برای جذب سرمایه گذار با استفاده از توسعه روابط بین الملل باشد.