تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان منظم‌ترین مسابقات کشور است
تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان منظم‌ترین مسابقات کشور است

[ad_1] مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین تور دوچرخه سواری کشور است که سی و ششمین دوره آن امسال برگزار می‌شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نشست خبری تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در جمع […]

[ad_1]


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان منظم ترین تور دوچرخه سواری کشور است که سی و ششمین دوره آن امسال برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نشست خبری تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به صورت منظم در ۳۵ دوره برگزار شده و دو دوره تنها به دلیل کرونا برگزار نشد و امسال سی و ششمین دوره تور برگزار شود.

وی افزود: مرحله اول تور با نام شهید باکری ۶ مهر از تبریز به سمت ارومیه برگزار و بعد از اتمام مرحله اول دوچرخه سواران به تبریز ترانسفر شده و مرحله دوم از تبریز به منطقه آزاد ارس، مرحله سوم از جلفا به کلیبر برگزار شده و بعد از اتمام مرحله سوم دوچرخه سواران از کلیبر به سرعین ترانسفر شده و مرحله چهارم از سرعین به تبریز خواهد بود و مرحله پنجم در داخل تبریز به مسافت ۸۰ کیلومتر برگزار می شود و کل مسافت تور ۷۶۴ کیلومتر است.

تیم های داخلی، تیم ملی دانشگاه آزاد و آویج شرق و تیم های خارجی تیم اندونزی قزاقستان مالزی لیتوانی بلژیک مراکش تیم دوم قزاقستان تایلند و آلمان و آفریقای جنوبی

میهمانان خارجی نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری – جمال الدین محمود – پارک کمیسز یو سی آی – نماینده شرکت فرانسه خواهند بود و جوایز مسابقات ۲۲۵۰۰ یورو بوده و تعدا کاروان ۳۵۰ نفر و  ۲۵۰ نفر کادراجرایی هستند.

ستوده نژاد افزود: برگزاری تور دوچرخه سواری در تبریز سبب شده که این رشته در این استان موفق ظاهر شده ودر المپیک ریو دو دوچرخه سوار و یک مربی و در المپیک توکیو یک دوچرخه سواری از آذربایجان شرقی بوده و تعداد نفرات المپیکی این استان با دوچرخه سواری افزایش یافته است.

وی در مورد حضور تیم های دیگر گفت: باید ثبت نام مسابقات از سوی فدراسیون دوچرخه سواری صورت می گرفت و چون سپاهان به موقع ثبت نام نکرده بود، در مسابقات تور حضور نخواهد داشت. البته در رایزنی هستیم تیمی هم از کشور ترکیه در این مسابقات حضور داشته باشند.

انتهای پیام /۶۰۰۱۷/ی

 


[ad_2]