تهیه سامانه معرفی دانش‌آموختگان در عرضه خدمات عمومی/فضای مجازی م تهدید است هم فرصت
تهیه سامانه معرفی دانش‌آموختگان در عرضه خدمات عمومی/فضای مجازی م تهدید است هم فرصت

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور گفت:در روزهای آتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به تهیه سامانه‌ای برای دانشجویان خواهد کرد تا دانش‌آموختگان را در عرضه خدمات عمومی همراه با درخواست‌کنندگان معرفی کند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین امید عصر امروز در اختتامیه جشنواره سراسری فضای مجازی […]

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور گفت:در روزهای آتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به تهیه سامانه‌ای برای دانشجویان خواهد کرد تا دانش‌آموختگان را در عرضه خدمات عمومی همراه با درخواست‌کنندگان معرفی کند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین امید عصر امروز در اختتامیه جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای دانشجو اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی ۹۰ شهید تقدیم اسلام کرده و در این میان ۳۰ شهید از آنها مدافع حرم بودند که شهید حججی نیز دانش‌آموخته این دانشگاه است.

وی با تاکید به تداوم جشنواره فضای مجازی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تعداد آثاری که در یک محدود زمان کوتاه به جشنواره رسیده، قابل تقدیر بوده و مغتنم است که امید است در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی بیان کرد:در حال حاضر فضای مجازی یک فضای انتخابی برای ما نیست که درون آن هم فرصت و هم تهدید وجود دارد.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی می‌توان به راحتی حرف خود را  به آن سوی دنیا زد و هیچ حد و مرزی برای آن نیست، ابراز کرد: اگر از این فرصت به خوبی استفاده نشود قطعاً به تهدید بزرگی برای ما تبدیل خواهد شد.

امید خاطرنشان کرد: ثروت زیادی در فضای مجازی وجود دارد که  افراد زیادی از طریق سامانه‌های مختلف کسب درآمد می‌کنند، به طوریکه طبق پیش‌بینی صورت گرفته تا ۱۰ سال آینده بیشترین ثروت در این فضا خواهد بود.

وی، دسترسی آسان و لایتناهی فضای مجازی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید دانشجویان را به صورت مثبت و مطلوب به سمت بهره‌مندی از تکنولوژی و اپلیکیشن‌ها سوق داد تا تمام نیازمندی‌های دانشگاه مرتفع شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کل کشور بیان کرد:در روزهای آتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به تهیه سامانه‌ای برای دانشجویان خواهد کرد تا دانش‌آموختگان را  در عرضه خدمات عمومی همراه با درخواست‌کنندگان معرفی کند.