تنها راه فائق شدن بر مشکلات وحدت و مشارکت اجتماعی است
تنها راه فائق شدن بر مشکلات وحدت و مشارکت اجتماعی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مأیوس کردن دشمن و تأمین آسایش و امنیت همچنین اداره بهینه جامعه جزو مسوولیت‌ها و رسالت‌های همگانی است، تنها در سایه وحدت و مشارکت اجتماعی می توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم . به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر  در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مأیوس کردن دشمن و تأمین آسایش و امنیت همچنین اداره بهینه جامعه جزو مسوولیت‌ها و رسالت‌های همگانی است، تنها در سایه وحدت و مشارکت اجتماعی می توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم .

به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر  در حاشیه نشست کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه در شرایط تشدید تهدیدات از طرف دشمن هستیم و به‌ صورت علنی هم القا می‌کنند که برای برهم زدن انضباط و آرامش اجتماعی مردم برنامه‌ دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن همواره در صدد فروپاشی نظام و امنیت ایران اسلامی بوده و علناً اعلام می‌کند که البته خیالی بس واهی است.

وی افزود: یکی از خصایص جامعه ایرانی این است که هر زمان تهدیدات افزایش یافته،‌همگرایی اجتماعی نیز برجسته شده است، یقیناً در سایه همگرایی و مشارکت اجتماعی کارهای بزرگ انجام خواهد شد، بر همین اساس می‌توانیم بر سرمایه‌های اجتماعی خود تکیه بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه  آگاه‌سازی جامعه مخصوصاً تأثیرگذاری گروه‌های مرجع در تبیین شرایط بسیار مهم و لازم است، گفت: امروز در شرایطی که از نظر انرژی‌ برق کشور دچار مشکل است،همفکری و مشارکت عمومی مردم می‌تواند حلال مشکلات باشد و البته این امر را باید از خودمان و از سازمان‌ها شروع کنیم، باید طوری برنامه‌ریزی شود که مردم از یکدیگر الگوبرداری مثبت داشته باشند.

وی با تأکید بر شناسایی سرمایه‌های اجتماعی خاص استان و ارائه راهکارهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: از گروه‌های مرجع و کسانی که صاحب نفوذ و کلام هستند، باید خواهش کنیم به این مسائل بپردازند، امروز زمان مچ‌گیری و تضعیف نهادها نیست باید با وحدت و همگرایی شرایط را اداره کنیم.

شهرتی‌فر اضافه کرد: مأیوس کردن دشمن و تأمین آسایش، آرامش، امنیت و اداره بهینه جامعه جزو مسوولیت‌ها و رسالت‌های همگانی است، تنها در سایه وحدت و مشارکت اجتماعی می‌توانیم بر هر مشکلی فائق بیاییم، باید برای هر شرایطی در کنار هم باشیم تا به‌سلامت از آن عبور کنیم.