تنها آرزویم قهرمانی یک تیم‌ تبریزی در لیگ برتر و آسیا است
تنها آرزویم قهرمانی یک تیم‌ تبریزی در لیگ برتر و آسیا است
سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: در 5 هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کردیم و امیدواریم روند صعودی تیم ماشین‌سازی ادامه داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتور گفت: در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کردیم و امیدواریم فردا برابر تراکتور هم نتیجه خوبی گرفته و روند صعودی تیم ادامه یابد.

وی گفت: امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را مشاهده و تماشاگران از بازی لذت برده و با رضایت ورزشگاه را ترک کنند.

خطیبی گفت: بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشته و تمامی مسائل فنی را رعایت کرده و امیدوارم همین روند را طول لیگ هم ادامه داده و نتایج خوبی کسب کنیم.

 سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: من به مسائل دیگر توجه‌ای نداشته و با بازیکنان صحبت کردم که روند صعودی خود را ادامه دهیم و تمام ایران این روزها از تیم ماشین‌سازی و بازی‌های خوبش تعریف و تمجید می‌کنند و ما می دانیم که تکلیف خود را به نحوه احسن انجام دهیم و از هواداران تیم ماشین‌سازی و حتی هواداران تیم تراکتور تشکر می‌کنم.

خطیبی گفت: امیدوارم بازی آنقدر زیبا باشد که هواداران و تماشاگران از بازی لذت برده و این دیدار حواشی نداشته باشد. ما در بازی‌های قبلی خود چه آنهایی را که بردیم و چه باختیم شادابی داشته و بازی خوبی را به نمایش گذاشته و از مسوولان درخواست دارم این تیم را فراموش نکرده و بازیکنان آن را رها نکنند و انتظار دارم از این بازیکنان حمایت شود. ما کمترین پرداختی در لیگ برتر را داشته و دومین تیم جوان لیگ برتر هستیم اما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: انشاالله انتخاب آقای شیخ‌لاری به عنوان سرمربی تیم تراکتور خیر است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. من یک تبریزی هستم و همیشه تعصب شهر و زادگاهم را داشتم. من در فوتبال به تمامی آرزوهایم رسیدم و تنها یک آرزو دارم که قهرمانی یک تیم‌های تبریزی در لیگ برتر و باشگاه های آسیا است و با هر مربی این قهرمانی صورت گیرد.

وی افزود: در مورد بازیکنان باشگاه تصمیم می گیرد و من چند روز پیش شنیدم که قرارداد ثاقبی فسخ شده و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و بابت زحماتش تشکر می‌کنم.

خطیبی گفت: هواداران فوتبال تبریز فوتبال را به خوبی می فهمند و اینکه از تیم ماشین‌سازی حمایت کردند به دلیل درک بالای فوتبالی هستند و من امروز مربی تیم ماشین‌سازی هستم و تمام تیم‌های تبریز چه در لیگ برتر، لیگ یک و دسته ۳ و رده‌های پایه تیم‌های تبریزی را زیر نظر دارم و امیدوارم تیم های تبریزی همیشه موفق باشند و در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی دست یابند و این مهم با برنامه‌ریزی درست قابل تحقق است.

وی گفت: از لحاظ کسب امتیازات خانگی در صدر جدول هستیم و این نشان می دهد که تیم ماشین‌سازی چقدر بزرگ است و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

خطیبی گفت: نمی‌خواهم در مورد مربیگری ماشین‌سازی هستم و نمی‌خواهم در مورد مربیگری تیم تراکتور صحبت کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و در حال حاضر تمرکزم روی تیم ماشین‌سازی بوده و برای تیم خود برنامه ریزی می کنم.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: فردا قطعا هواداران زیادی خواهند آمد و زیبایی فوتبال به تماشاگرانش است. برای بازی فردا ۲ بازیکن محروم با نام های اسلامی خواه و اتابک زارعی را داریم و مصدوم هم داریم تا ببنیم تا فردا چی می‌شود.

خطیبی گفت: در مقابل سایپا و ذوب آهن تماشاگران زیادی آمده بودند و بازیکنان انگیزه بیشتری گرفته و بازی را به سود خود به اتمام رساندیم. تماشاگر بیشتری اگر بیاید قطعا بازیکنان تیم روحیه بهتری را گرفته و برای برد تلاش مضاعف خواهند کرد.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: با اهداف ابتدای فصل خودم رسیدم اما برای تداوم این روند باید بازیکنان جدید در نیم فصل بگیرم و جای جذب برای ۳ بازیکن داریم و یکی از خریدهایمان حتما در خط حمله خواهد بود.