تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تدارک دیده شده است
تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تدارک دیده شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: تمام اقدامات لازم اعم از فضاسازی، آذین بندی و استقرار جایگاه سخنرانی در مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام شده است. به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: با وجود اینکه شرایط جوی مناسبی از صبح امروز(۲۱ بهمن ماه) در شهر […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: تمام اقدامات لازم اعم از فضاسازی، آذین بندی و استقرار جایگاه سخنرانی در مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام شده است.

به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: با وجود اینکه شرایط جوی مناسبی از صبح امروز(۲۱ بهمن ماه) در شهر برقرار نبود اما همکاران این اداره کل تمام تلاش خود را برای تدارک تمام امکانات و آماده سازی مسیر راهپیمایی به کار بستند.

او افزود: فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، استقرار جایگاه و نصب و راه اندازی سیستم صورتی در مسیر راهپیمایی از جمله اقداماتی است که توسط این اداره کل انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز ارائه خدمات و سرویس دهی رایگان شرکت اتوبوس رانی به راهپیمایان، اجرای برنامه های هنری در مسیر راهپیمایی را از برنامه های دیگر شهرداری برای حضور پرشور آحاد شهروندان در این راهپیمایی دانست و افزود: اداره کل ارتباطات طول مسیر راهپیمایی را با نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران آذین بندی کرده اند.

حاجی زاده در پایان گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تبریز تدارک دیده شده است.