مشکلات حوزه بهداشت و درمان خسروشاه بررسی شد
مشکلات حوزه بهداشت و درمان خسروشاه بررسی شد
جلسه بررسی مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی بخش خسروشاه در بخشداری خسروشاه برگزار شد
به گزارش قلم پرس به نقل از خسروشاه نیوز، صبح امروز پنجشنبه ۲۰ آبان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان خسروشاه در بخشداری خسروشاه برگزار شد.این جلسه به ریاست ناصر نادری بخشدار و با حضور حجت الاسلام باقرنژاد امام جمعه خسروشاه، نادر جباریلر رئیس شورای شهر، دکتر مردی رئیس شبکه بهداشت تبریز، میرزایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمد حسین حلیمی مدیر عامل خیریه حکیم بو علی، حاتم زاده مسئول واحد بهزیستی خسروشاه، رضا الهیاری مسول اورژانس ۱۱۵ تبریز و دکتر عبدالهی رییس مرکز بهداشت خسروشاه برگزار شد، مسائل و مشکلات حوزه سلامت و بهداشت مورد بررسی گرفت.

طبق پیگیری های خبرنگار خسروشاه از نادر جباریلر رئیس شورای شهر، مسائل مهم مربوط به حوزه درمان و بهداشت و برخی مطالبات مهم مردمی در این جلسه مورد بحث و پیگیری قرار گرفته است.

جباریلر گفت: از جمله مواردی که مطرح شد، ضعیف بودن خدمات اوژانس از جمله عدم تزریقات و پانسمان و بخیه بود که بیشتر اهالی برای دریافت این خدمات مجبور می شوند به شهرهای اطراف بروند.

وی همچنین گفت: قراداد نسخه های روستایی فقط با داروخانه شبانه روزی در خسروشاه است که درخواست کردیم برای رفاه حال شهروندان این قرارداد با چهار داروخانه موجود منعقد گردد.

رئیس شورای شهر اظهار کرد: مواردی همچون به کار اندازی دستگاه سونوگرافی، آنکال کردن دستگاه رادیولوژی، درخواست نصب تلفن های حراست درسالن و محوطه ساختمان مرکز سلامت، درخواست صدور برگ فوت، درخواست سامان دهی دستگاه نوبت دهی، درخواست ویزیت بیماران روستایی در مرکز شماره ۲، رسیدگی به بهداشت نانوایی‌های شهری و روستایی و بحث درمان بستر شدن مرکز سلامت خسروشاه نیز مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

نادر حباریلر افزود: در این جلسه در مورد ایجاد اورژانس ۱۱۵ شهری در ساختمان قدیمی مرکز سلامت که از مطالبات جدی شهروندان می باشد مباحثی مطرح شد و مقرر گردید نامه نگاری های لازم انجام شود و قول هایی نیز جهت استقرار و راه اندازی این آن داده شد.

وی در پایان افزود: یکی از مواردی که از طرف بخشی از جامعه همیشه مورد انتظار بوده راه اندازی تست مرفین در خسروشاه است. در این مورد قبلا پییگری هایی کرده بودیم و در این جلسه نیز دوباره مطرح و پیگیری شد و امیدواریم در آینده نزدیک این بخش در مرکز سلامت خسروشاه راه اندازی و ارائه خدمت نماید تا شهروندان مجبور نباشند به شهرهای اطراف بروند.