تقدیم ۷۲ شهید برای هر صندلی مسئولیت
تقدیم ۷۲ شهید برای هر صندلی مسئولیت

[ad_1] تقدیم ۷۲ شهید برای هر صندلی مسئولیت فرماندار کلیبر گفت: برای هر صندلی که مسئولی بر آن نشسته هفتاد و دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که این موضوع مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند. به گزارش قلم پرس،از کلیبر، «میرحسین بهادری» فرماندار کلیبر ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت […]

[ad_1]

تقدیم ۷۲ شهید برای هر صندلی مسئولیت


فرماندار کلیبر گفت: برای هر صندلی که مسئولی بر آن نشسته هفتاد و دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که این موضوع مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش قلم پرس،از کلیبر، «میرحسین بهادری» فرماندار کلیبر ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیبر که با حضور «یاشار حسین خانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و سایر مسئولان محلی برگزار شد، گفت: گرامی می‌داریم یاد و خاطره دلاورمردانی که در دفاع از کیان و ملت اسلامی ذره‌ای شک و تردید به خود راه ندادند و با تمام رشادت‌ها به مقام شهادت نائل آمدند.

  وی با بیان اینکه ما امروز بیش‌تر از همه چیز به کار فرهنگی احتیاج داریم، ادامه داد: موضوع یادمان شهدا و عواملی که موجب زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌شود مورد تاکید و توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد، همچنین نسبت به معرفی شهدای شاخص انقلاب و دفاع مقدس و نام گذاری معابر با نام این بزرگواران در راستای آگاه سازی نسل جوان از ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا اقدام لازم انجام گیرد.
 
وی با اشاره به اقدامات کشورهای غربی برای معرفی قهرمان غیرواقعی گفت: دوران دفاع مقدس ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری معدن لایزال و پر از سلحشوری شهداست. انسان‌های شجاع و نترسی که در معامله با خدا به دنبال شهادت بودند که در این راستا نیاز داریم زندگینامه شهید شاخص شهرستان کلیبر سردار بهروز غلامی برای نسل جوان معرفی شود و عدم معرفی شهدا به عنوان قهرمانان جامعه جفا در حق خودمان و جامعه است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه ارزشمند جامعه هستند.
 
«یاشار حسین خانی» با بیان اینکه بنیاد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی امور جامعه ایثارگری باشد و در این راه مقدس تمامی دستگاه‌ها باید در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند، اجرای مصوبات این نشست را خواستار شد.

پایان پیام/


[ad_2]