تقدیر ۲۰۰ نماینده مجلس از مردم به خاطر حضور پرشور در انتخابات
تقدیر ۲۰۰ نماینده مجلس از مردم به خاطر حضور پرشور در انتخابات

حجت‌‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تعداد ۲۰۰ نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و  روستا تقدیر و تشکر کردند. وی افزود: نمایندگان در این بیانیه […]

حجت‌‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تعداد ۲۰۰ نفر از نمایندگان با امضای بیانیه‌ای از حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و  روستا تقدیر و تشکر کردند.

وی افزود: نمایندگان در این بیانیه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم انتخابات جناب آقای رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفته و برای رئیس‌جمهور منتخب آرزوی موفقیت کردند.

نماینده مردم فردوس در مجلس گفت: این بیانیه همانطور که گفته تا کنون به امضای ۲۰۰ نفر از نمایندگان رسیده و امضاهای آن رو به افزایش است.

به گزارش فارس، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

انتهای پیام/