تغییر در تیم مدیریتی آذربایجان‌شرقی آغاز شد/ شهرتی فر اولین تغییر خدابخش
تغییر در تیم مدیریتی آذربایجان‌شرقی آغاز شد/ شهرتی فر اولین تغییر خدابخش

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در نخستین تغییر مدیریتی در استان، رحیم شهرتی‌فر را به عنوان معاون سیاسی استاندار معرفی کرد که حکم وی برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی توسط وزیر کشور صادر شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، دوم مهر امسال، مجید خدابخش سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شد. وی در […]

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در نخستین تغییر مدیریتی در استان، رحیم شهرتی‌فر را به عنوان معاون سیاسی استاندار معرفی کرد که حکم وی برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی توسط وزیر کشور صادر شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، دوم مهر امسال، مجید خدابخش سیزدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

وی در نخستین تغییر مدیریتی در  استان، طی حکمی رحیم شهرتی‌فر را به عنوان معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی منصوب کرد که فردا چهارشنبه مراسم معارفه و تودیع معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

سعید شبستری معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی بیست و سوم شهریور امسال گفته بود: من قصد ندارم مسؤولیت‌های اجرایی و دولتی را ادامه دهم. قرارمان هم با دکتر جبارزاده تا همین‌ جا بود.

وی افزود: تا آن‌جایی که می‎توانستم و شرایط اجازه می‌داد خدمت کرده‌ام، بیش از این کاری از دستم برنمی‌آید.

شبستری تصریح کرده بود: بنده تشنه میز و مقام نیستم و فکر می‌کنم هر آنچه از دستم برمی‌آمده انجام داده‌ام. شرایط اجازه نمی‌دهد بیش از این کاری کنم.

گزارش فارس حاکی است، رحیم شهرتی‌فر در سال ۱۳۴۰ در شهر تبریز به دنیا آمد. دوران تحصیل را در همین شهر گذراند و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیوست.

در سال ۱۳۸۵ در مقطع دکترای رشته تاریخ از دانشگاه تبریز فارغ التحصیل شد.

وی پیش از این به عنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی، فرماندار میانه و معاون توسعه منابع انسانی گروه تراکتورسازی فعالی داشته است.

رحیم شهرتی‌فر از ۲۱ دی ماه سال ۹۲ با پیشنهاد استاندار و با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان تبریز بود.