تعجب بردیف از تماشاگران تراکتور
تعجب بردیف از تماشاگران تراکتور

[ad_1] سرمربی تیم تراکتور گفت: حضور هواداران تراکتور در بازی‌های خارج از خانه برای من تعجب آور بوده و مسئولیت‌مان را سنگین می‌کند و باید بهتر کار کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف در مور شرایط تیم تراکتور تبریز، اظهار داشت: روند آماده سازی تیم طبق برنامه انجام می‌شود و بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند. […]

[ad_1]


سرمربی تیم تراکتور گفت: حضور هواداران تراکتور در بازی‌های خارج از خانه برای من تعجب آور بوده و مسئولیت‌مان را سنگین می‌کند و باید بهتر کار کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، قربان بردیف در مور شرایط تیم تراکتور تبریز، اظهار داشت: روند آماده سازی تیم طبق برنامه انجام می‌شود و بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند. به طوری که تمرینات بدنسازی و تاکتیکی به طور همزمان انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یک بازی دوستانه انجام داده‌ایم و فردا نیز بازی دیگری انجام خواهیم داد. طبق برنامه به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه دیگر در هفته آتی هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص تفاوت‌های بازی‌های خانگی و خارج از خانه، گفت: جا دارد از هواداران پرشور تیم تشکر کنم که در تبریز و شهرهای دیگر ما را حمایت می‌کنند. حضور هواداران تراکتور در بازی‌های خارج از خانه برای من تعجب آور بوده، مسئولیت‌مان را سنگین می‌کند و باید بهتر کار کنیم.

بردیف تصریح کرد: تفاوت عمده بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه کیفیت زمین چمن است. ما در بازی‌هایی که مهمان بودیم، کیفیت زمین چمن بهتر از چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) بود. چمن ورزشگاه ما از دور خوب دیده می‌شود ولی نرم و ناهموار است. از مسئولان برای بهبود کیفیت زمین چمن این ورزشگاه درخواست کرده‌ایم ولی پیشرفت چندانی نکرده و امیدوارم زمین چمن هم مثل تماشاگران عالی شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]