تشکیل کارگروهی به منظور حل مشکلات حوزه محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
تشکیل کارگروهی به منظور حل مشکلات حوزه محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شهرکرد بر ضرورت حمایت قانونی از محیط زیست تأکید کرد. رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را یکی از دغدغه‌های مهم دستگاه قضایی […]

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از منطقه حفاظت شده تنگ صیاد شهرکرد بر ضرورت حمایت قانونی از محیط زیست تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را یکی از دغدغه‌های مهم دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: محیط زیست تنها شامل گیاهان و جانوران نمی‌شود؛ بلکه حوزه‌های آب، خاک و هوا را نیز که مستقیماً در زندگی انسان‌ها تأثیر گذارند در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به ارزش مناطق حفاظت شده و لزوم صیانت از گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی، نگهبانی مستمر و دقیق از این مناطق و جلوگیری از ورود و دست درازی افراد سودجو و متخلف را به محیط زیست بسیار ضروری دانست.

بیشتر بخوانید:

بهرامی با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی فعالان حوزه محیط زیست، بر حمایت همه جانبه قوه قضاییه از آن‌ها تأکید و به منظور حل مشکلات این حوزه مقرر کرد کارگروهی ویژه مشکلات موجود را بررسی نتیجه را به شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری ارائه تا راهکار‌های لازم در خصوص آن پیش بینی و تدوین شود.

در این بازدید، مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه تنگ صیاد و گونه‌های گیاهی و جانوری موجود در آن، از حمایت و تعامل دستگاه قضایی استان چهارمحال و بختیاری با اداره محیط زیست قدردانی کرد.

انتهای پیام/