تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی انتخاباتی در بوشهر
تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی انتخاباتی در بوشهر

خبرگزاری میزان – علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پنجمین نشست شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی بیان داشت:باتوجه به جایگاه مهم و اساسی انتخابات دستگاه قضایی رسالت خود را برای امنیت و سلامت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در کنار سایر دستگاه‌ها انجام می‌دهد. وی افزود:در انتخابات‌های گذشته شاهد شکوه و […]

خبرگزاری میزان – علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پنجمین نشست شورای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی بیان داشت:باتوجه به جایگاه مهم و اساسی انتخابات دستگاه قضایی رسالت خود را برای امنیت و سلامت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در کنار سایر دستگاه‌ها انجام می‌دهد.

وی افزود:در انتخابات‌های گذشته شاهد شکوه و مشارکت حداکثری بوده ایم اظهار و امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد حضور گسترده آحاد جامعه در این آزمون بزرگ باشیم.

جمادی خاطر نشان کرد: از طریق آگاه سازی و اطلاع رسانی قوانین انتخابات سعی می‌شود از جرائم و تخلفات جلوگیری شود وبا ایجاد امنیت قضایی در حوزه‌های مختلف انتخاباتی درجهت حضور پرشور و حداکثری مردم تلاش نماییم.

جمادی افزود: از همه ابزار‌های قانونی برای سلامت و پیشگیری از جرائم انتخاباتی استفاده می‌شود و امیدوار هستیم در این خصوص تخلفاتی رخ ندهد، اما در صورت وقوع ناگزیر به تشکیل پرونده خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشست تخلفات انتخاباتی گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی باهدف رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در تمامی حوزه‌های قضایی تشکیل شده است.

پایش و رصد مداوم اقدامات انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، هماهنگی و تعامل مداوم با هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، انعکاس آنی جرایم و تخلفات به ستاد استانی و مرکزی، توجیه و ارشاد تشکل ها، احزاب و ستاد‌های تبلیغاتی، اطلاع رسانی و تشریح مفاد قانون و جرایم و مجازات‌های قانونی از طریق رسانه‌های جمعی با هدف ارتقاء آگاهی‌های عمومی از مواردی بود که در این نشست برآن تاکید شد.

انتهای پیام/