تشکر دادستان کل کشور از مقام معظم رهبری در پی انتصاب رئیس دستگاه قضا از درون قوه قضاییه
تشکر دادستان کل کشور از مقام معظم رهبری در پی انتصاب رئیس دستگاه قضا از درون قوه قضاییه

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ابتدای مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: در ابتدا پوزش می‌طلبیم از عزیزانی که شایسته بود در این مجلس با شکوه حضور می‌داشتند؛ لیکن به جهت شرایط و محدودیت‌های کرونایی به حداقل اکتفا شده است. هم از مقامات و هم از مسئولین عالی کشوری و […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ابتدای مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: در ابتدا پوزش می‌طلبیم از عزیزانی که شایسته بود در این مجلس با شکوه حضور می‌داشتند؛ لیکن به جهت شرایط و محدودیت‌های کرونایی به حداقل اکتفا شده است. هم از مقامات و هم از مسئولین عالی کشوری و هم از همکاران خودم در قوه قضاییه از این جهت پوزش می‌طلبم.

دادستان کل کشور با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری که برای دومین بار مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه را از درون قوه قضاییه انتخاب و انتصاب کرده‌اند، گفت: این حقیر دو بار افتخار مأموریت از ناحیه مقام معظم رهبری را در سالهای ۷۶ و ۷۷ و ۸۶ و ۸۷ از مجموعه قوه قضاییه داشته‌ام. یکی از انتظاراتی که مجموعه قوه قضاییه داشتند این بوده است که ریاست عالی قوه قضاییه از درون قوه انتخاب شود.

وی افزود: این انتظار به حق در دو سال و نیم قبل محقق شد و مدیریت عالی قوه قضاییه از درون مجموعه قوه قضاییه انتخاب شد که این دوران دو سال و اندی طول کشید و ریاست قوه قضاییه آیت الله رئیسی منتخب مردم برای تصدی پست ریاست جمهوری شدند که به ایشان تبریک عرض می‌کنم.

دادستان کل کشور در ادامه اظهار داشت: این انتظار به حقی است که برآورده شد و مجدداً برای دومین بار از ناحیه مقام معظم رهبری، مدیریت عالی و ریاست قوه قضاییه از درون قوه قضاییه با انتصاب و انتخاب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای که دارای سوابق بسیار نورانی و طولانی و تجربیات گرانقدر از قوه قضاییه هستند، صورت گرفت و از امروز تصدی این پست مهم را با انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری عهده‌دار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: تقدیر و تشکر دوم بنده از مهمانان و حضار گرامی است که دعوت ما را پذیرفتند و در این مراسم حضور پیدا کردند. خصوصاً ریاست دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مجلس شورای اسلامی، معاون اول ریاست جمهوری و مقامات و عزیزانی که اگر بخواهم اشاره به سِمَت و نام آن‌ها بکنم محدودیت زمانی اجازه نمی‌دهد و سرورانی که در این سالن حضور دارند و عزیزانی که در سراسر کشور از طریق ویدیو کنفرانس و از طریق فرستنده‌ها از تمامی عزیزان سپاسگزارم و تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: تشکر بعدی را از ریاست سابق قوه قضاییه و ریاست جمهور منتخب که در راستای رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب در گام دوم بنای مستحکم تحول را با برنامه‌های جامع کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بنا نهادند و ادامه و استمرار آن بوسیله برادر گرانقدرم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب اژه‌ای که مورد اعتماد مقام معظم رهبری قرار گرفته است با اقتدار و توان و باتوجه به تجربیات و سابقه ارزنده در دستگاه قضایی مورد توجه خواهد بود. انشاءالله شاهد ادامه این تحول خواهیم بود.

دادستان کل کشور در ادامه ضمن تشکر از همکاران عزیز و گرانقدر قضایی در سراسر کشور و در سطوح مختلف، گفت: از همه همکاران خود چه در سطح عالی چه در سطح میانی تشکر می‌کنم که بیشترین نقش را در تحقق عینی این تحول داشته و خواهند داشت. با امید به اینکه در این دوره از مدیریت شاهد همکاری، مساعدت و اهتمام بیشتر و بیش از پیش برای تحقق یک دستگاه قضایی عدالت محور، عدالت بستر و عدالت گستر بوده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: خوشبختانه کسی امروز سکان‌دار مدیریت اجرایی کشور می‌شود که به آسیب‌ها، اشکالات، مشکلات دستگاه قضایی بسیار خوب آشناست و انتظار داریم از ریاست جمهور منتخب که در دولت انقلابی و جهادی خود در راستای رفع مشکلات دستگاه قضایی که خود به آن واقف است، انشاءالله بیش از پیش کمک بشود و ما شاهد تعامل و همکاری و مساعدت سه قوه با یکدیگر باشیم تا زندگی برای مردم شیرین شود و گام‌های مؤثر برای رفع مشکلات مردم برداشته شود.

انتهای پیام/