شورا و شهردار انقلابی، بهترین خدمات را به مردم ارائه خواهند داد
شورا و شهردار انقلابی، بهترین خدمات را به مردم ارائه خواهند داد
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معتقدم آذربایجان و تبریز امروز نیازمند انسجام، وحدت و یکپارچگی است چرا که در سایه انسجام و وحدت است که می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

به گزارش قلم پرس، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در دیدار با عباس رنجبر شهردار تبریز اظهار کرد: این وحدت و انسجام باید از مسئولان ما شروع شود و یقین دارم اگر این انسجام در شورای شهر ما به وجود آید که بحمدالله وجود دارد، قطعا شهردار تبریز و شهرداران مناطق می‌توانند خدمات بهتری ارائه دهند.

وی ضمن ارج نهادن به زحماتی که شهرداران قبل انجام دادند، تصریح کرد: هنوز تبریز مشکلات زیادی دارد و بنده به عنوان شهروند افتخاری تبریز می‌گویم هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که باید همت کنیم و همه باهم پای کار بیاییم تا بهترین خدمات را برای مردم انجام دهیم.

سردار پورجمشیدیان افزود: خدا نکند به واسطه برخی اختلافات جزئی و سلایق، ما از خدمات به مردم محروم شویم. من مطمئنم این رارائه بهترین خدمات در تبریز رخ خواهد داد و شورای شهر انقلابی ما و شهردار انقلابی، مذهبی و حزب‌اللهی ما این کار را در تبریز انجام خواهند داد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به انتخاب شهردار جدید تبریز گفت: به نظر من انتخاب خوبی که شورای شهر تبریز در خصوص انتخاب شهردار داشتند، قابل قدردانی است چراکه من سابقه طولانی آشنایی با ایشان را دارم و سوابق خوب ایشان در مسائل عمرانی و شهرسازی قابل تامل است.

وی با تاکید بر اینکه در دوره جدید انتخابات شورا، اتفاقات خوبی در سراسر کشور رخ داد، افزود: در تبریز نیز شورای جوان و انقلابی روی کار آمد که به نظر می‌رسد این امر می‌تواند باعث تحولی خوب در شهر تبریز باشد.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: تبریز جزو کلانشهرهای کشور و از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است و شان تبریز ایجاب می‌کند از ظرفیت‌های خوبی که در این منطقه وجود دارد، حداکثر بهره‌برداری انجام شود.

وی یادآور شد: معتقدم مردم ما به‌رغم همه مشکلاتی که با آن درگیر هستند، از ما این طور حمایت می‌کنند و پشتکار دارند و انتظارات آنها به‌حق است. شان آنها این است که بالاترین خدمت را به آنها داشته باشیم.