تشدید مشکل برق در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان/ دستگاه‌های نظارتی با خرید و فروش رأی برخورد کنند
تشدید مشکل برق در مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان/ دستگاه‌های نظارتی با خرید و فروش رأی برخورد کنند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار و نیک شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باطل السحر توطئه‌های دشمن بود. لذا باید قدر این […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار و نیک شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باطل السحر توطئه‌های دشمن بود. لذا باید قدر این مردم را بدانیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها تصریح کرد: اخبار نگران‌کننده‌ ای از انتخابات شوراها در برخی مناطق می‌رسد. کسانی که رأی را با پول می‌خرند، وجدان جامعه را هم ارزان می‌فروشند؛ لذا دستگاه‌های امنیتی به این مسئله رسیدگی کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در این استان گفت: فاجعه کرونا به مشکلات بهداشت و درمان در سیستان و بلوچستان دامن زده است؛ وزیر بهداشت به استان ما بیاید و با چشمان خودش این موضوع را ببیند.

سعیدی گفت: اینکه در یک استان ۶ بیمارستان تامین اجتماعی باشد اما از شمال تا جنوب استان سیستان و بلوچستان با این وسعت فقط یک بیمارستان تامین اجتماعی وجود داشته باشد، یعنی عدالت حاکم نیست؛ از نجابت این مردم سوءاستفاده نکنید.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انرژی در استان تصریح کرد: مشکلات بر ق و سیستم‌های سرمایشی در جنوب استان به حدی شده است که حتی یک پنکه هم درست کار نمی‌کند؛ خودتان را جای مردم دشتیاری و مناطق اطراف بگذارید و ببینید می‌توانید با این شرایط زندگی کنید.

انتهای پیام/