تساوی ماشین‌سازی با سایپا/ یک امتیازی که امتیاز نشد
تساوی ماشین‌سازی با سایپا/ یک امتیازی که امتیاز نشد

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی میزبان تیم سایپا بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. این دیدار برای هر دو تیم پایین جدولی اهمیت داشته و به نوعی بازی ۶ […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی میزبان تیم سایپا بود که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

این دیدار برای هر دو تیم پایین جدولی اهمیت داشته و به نوعی بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد، اما با این تساوی سهم هر تیم یک امتیازی شد که دردی را برای هیچ یک از دو تیم دوا نکرد.

در ابتدا مهدی رستمی در دقیقه ۳ ماشین‌سازی را پیش انداخت اما در دقیقه ۲۸ محمدامین اسدی بازیکن ماشین‌سازی به اشتباه دروازه تیم خود را گشود.

در نیمه دوم تیم ماشین‌سازی بازی را بهتر آغاز کرد اما اشتباه مدافع این تیم در دفع توپ، فرصت را برای مجید علیاری فراهم کرد با شوتی راه دور گل دوم سایپا را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۷ منصور باقری بعد از عبور از مدافع مستقیم و با شوتی محکم توپ را وارد دروازه سایپا کرده و بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت دو تیم در حالی به تساوی رضایت دادند که بازی رفت هم در تهران هم بدون گل مساوی شده بود.

با این نتیجه تیم سایپا ۱۹ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته و تیم ماشین‌سازی هم با ۱۱ امتیاز همچنان قعرنشین جدول است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷