تزریق دوز دوم واکسن کرونا به پارالمپیکی ها در اردیبهشت ماه
تزریق دوز دوم واکسن کرونا به پارالمپیکی ها در اردیبهشت ماه

حسین گلستانی، ملی‌پوش والیبال‌نشسته قمی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حدودا از سن پنج سالگی به دلیل تصادف از ناحیه زانو پای چپ دچار معلولیت شدم، عنوان کرد: سال ۸۵ در یک مرکز فیزیوتراپی از طریق آقای صوری، سرمربی والیبال نشسته استان قم، با ورزش والیبال نشسته آشنا و از همان سال […]

حسین گلستانی، ملی‌پوش والیبال‌نشسته قمی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه حدودا از سن پنج سالگی به دلیل تصادف از ناحیه زانو پای چپ دچار معلولیت شدم، عنوان کرد: سال ۸۵ در یک مرکز فیزیوتراپی از طریق آقای صوری، سرمربی والیبال نشسته استان قم، با ورزش والیبال نشسته آشنا و از همان سال وارد این رشته شدم.
وی با بیان اینکه قبل از ورود به این رشته هیچ گونه آشنایی با رشته والیبال و والیبال نشسته نداشتم، افزود: بعد از هفت ماه تمرین وارد تیم شدم و از سال ۹۰ نیز به تیم ملی جوانان و بعد از آن به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و توانستم همراه تیم به مسابقات جهانی و آسیایی بروم و در سال ۲۰۱۶ نیز توانستم به قهرمانی پارالمپیک دست یابم.
وی ادامه داد: به دلیل کرونا و تعویق مسابقات پارالمپیک حدود یک سال است که برای بازی های پارالمپیک در اردو به سر می بریم و اواخر مرداد به مسابقات اعزام می شویم.
وی با اشاره به واکسیناسیون تیم های پاراالمپیک، اظهارکرد: آخرین اردو ۱۰ روز قبل ازعید تمام شد و به خاطر واکسن زمان بعدی اردو تغییر و اردو به ۳۰ فروردین الی ۱۲ اردیبهشت موکول شد تا بعد از اتمام اردو واکسن دوم را نیز بزنیم.
گلستانی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم برای ورزش استان قم افتخار دیگر کسب کنم تا جبرانی برای زحمات مدیر کل ورزش و جوانان استان و هیئت معلولین و جانبازان باشد.

انتهای پیام